אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » עיצוב » עיצוב משרד המנהל ובחירת השולחן המתאים

עיצוב משרד המנהל ובחירת השולחן המתאים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: עיצוב
המאמר נקרא 722 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



יש מנהלים שיש להם את שולחן המנהלים הפרטי שלהם, אליו הם קשורים באופן סנטימנטלי, ועבורם  יצרו את שיטת עיצוב המשרד בהתאמת שולחן מנהלים אישי. לעומת זאת ניתן לקנות גם שולחנות מנהלים חדשניים כך שיתאימו לעיצוב המשרד החדש. כפי שניתן לראות, קיימות כיום אפשרויות ריהוט משרדי רבות ומגוונות ולכן ההחלטה כיצד לעצב את משרד המנהלים שלכם תלויה אך ורק בכם.

שולחנות מנהלים הם פריט ריהוט משרדי מכריע, היות והמנהל שוהה בחיקו חלק ארוך משעות היום. כתוצאה, בזמן הבחירה יש להתחשב בנוחות השולחן, בחומר ממנו עשוי, בעמידותו לאורך זמן, באופן עיצובו ועוד. בדרך כלל מבחינה עיצובית חשוב שיהיה מסוגל להכיל הרבה, אולם להיראות קטן עד כמה שאפשר וכך לתרום הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה עיצובית. לרוב, השימוש של שולחנות מנהלים הוא כשולחנות כתיבה ועבודה. כמובן שרוב המנהלים משתמשים בשולחנם לניהול פגישות עם לקוחות ודיוני עובדים. כתוצאה מכך, חשוב שלמנהל יהיה כמה שיותר נוח לשבת לצד השולחן אך עם זאת אסור לשכוח גם את האנשים היושבים מהצד השני של השולחן באופן יומיומי. כחלק מהיות השולחן מיועד למנהל, עליו להיראות מסודר ונקי לאורך כל שעות היום, מצב שונה יכול להעביר ללקוחות ולעובדים, מסר שלילי של בלגן וחוסר ארגון מצד המנהל. לכן, כדאי לבחור שולחן עם מגירות ולהרחיק את מסך המחשב עד כמה שרק אפשר ובכך ליצור מקום עבודה מרווח יותר. ישנם שולחנות מנהלים המגיעים עם חורים מיוחדים להעברת כבלי החשמל והמחשב ובכך מונעים אף יותר את חוסר הארגון והבלגן היכול להיווצר כתוצאה מהעברת כבלי המחשב ושאר כבלי החשמל במשרד. בחירת סגנון שולחן המנהל מושפע רבות מאופיו של המשרד. חשוב לבחור בעיצוב שישדר את המסר אותו המנהל מנסה ליצור אצל המבקרים אותו במשרד (לקוחות חיצוניים ועובדים), כמובן שאופי זה נקבע בהתאם לאופי המשרד כולו (עורכי דין יהיו מעוניינים ביצירת אוירה יוקרתית ואילו משרדי פרסום יהיו מעוניינים ביצירת אווירה יצירתית ושמחה יותר). על מנת לבחור את האופי רצוי, ניתן להיעזר כיום במעצבי פנים פרטיים ובמשרדי ייעוץ מיוחדים לעיצוב משרדי. מעצבי המשרדים מציעים ללקוח את מיטב העיצובים שביצעו, כשקיימת גם אפשרות לתכנון עתידי ייחודי. בדרך כלל לעיצוב המשרד יתלוו שרטוטים ודגמים המותאמים אישית לאופי העסק והלקוח. ניתן לבחור במשרדים שכאלה את העיצוב, החומרים, הצבעים ושאר מאפייני השולחן והריהוט כולו. בדרך כלל על מנת להתאים ריהוט משרדי ככל האפשר, יבקשו המעצבים להיפגש עם מנהלי ועובדי הארגון על מנת למצוא את הטעם האישי המתאים להם.

לסיכום, עיצוב משרד המנהל בפרט והארגון כולו בכלל הם אינם עניין פשוט שניתן להתעלם ממנו. על מנת ליצור את הרושם הרצוי, ולשדר את האופי הנכון של הארגון כדאי לקחת בחשבון מספר רב של גורמים לצורך קבלת תוצאה מספקת.


אודות מחבר המאמר:

קידום אתרים



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר עיצוב משרד המנהל ובחירת השולחן המתאים תגובות למאמר עיצוב משרד המנהל ובחירת השולחן המתאים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר עיצוב משרד המנהל ובחירת השולחן המתאים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עיצוב

תקרות אקוסטיות
סלסלות שי
האם כדאי לי לבחור ארון עם דלתות או ארון הזזה?
כיצד תרהטו נכון את הדירה השכורה שלכם?
ליצור מתחם נופש רומנטי בחצר הפרטית שלכם
כל מה שצריך לדעת על עיצוב בית חדש
כל מה שחשוב לדעת בבחירת מיטה לצרכים שלך
הדפסת PVC
תכשיטים בעיצוב אישי- לילופז
איך לבחור אומנות קיר?
עיצוב חנויות - עיצוב פנים לחנויות
שילוט פנים תלת-מימד
רעיון מתנה לחגי תשרי
הדפסת תמונות קנבס
הדפסה על קאפה

הנך נמצא כאן: עיצוב משרד המנהל ובחירת השולחן המתאים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.