מחבר המאמר: danam555 |
מקלחונים מייצרים משני סוגי חומרים מרכזיים: פלסטיק וזכוכית, כאשר מקלחוני זכוכית נחשבים לאיכותיים יותר. זכוכית זה ללא ספק החומר המושלם לייצור מקלחונים. לא נגרמים לזכוכית נזקים, זהו חומר עמיד בפני מים ואין לו הרבה מתחרים על היופי שלו. יתרון נוסף הוא שאפשר לשחק עם מידת שקיפותו של החומר. למי שרוצה אמבטיה פתוחה ומוארת ניתן לעשות מקלחון שקוף לגמרי, שייצור תחושה כאילו הוא לא שם, אך הוא בהחלט כן. למי שמעדיף את המקלחון שלו אטום יותר, ניתן להשתמש בזכוכית חלבים, או כל סוג אחר של זכוכית שאינה שקופה. ניתן גם לעשות שילובים בין סוגי הזכוכית, מה שתורם לעיצוב המקלחונים. ישנם גם מקלחונים המורכבים על אמבטיות ועל ג'קוזי. חלק מהאנשים מתקשים לוותר על אמבטיה טובה מדי פעם, ולכן ממשיכים להחזיק אמבטיות כמו פעם. יחד עם זאת, אי אפשר להשוות אמבטיה המכוסה בוילון ואמבטיה שמכוסה במקלחון. מסיבה זו מקלחונים הופכים להיות חלק מכל חדר אמבטיה ואינם מחליפים את האמבטיות המסורתיות. במלים אחרות, אנחנו לא בוחרים בין אמבטיה למקלחון, מקלחון יהיה חלק מכל חדר רחצה, בין אם יש בו אמבטיה או לא. כשאנו יוצאים לנופש, אחד הדברים המרכזיים שאנחנו בודקים זה ג'קוזי בחדר, כלומר חדר האמבטיה הוא אחד הפינוקים המרכזיים מבחינתנו. בבית המצב לא שונה בהרבה, אנו מחפשים להכניס כמה שיותר פינוקים לחדר האמבטיה שלנו, בהתאם למגבלות המקום והאמצעים. המקלחונים בהחלט אינם עומדים בצד כשמדובר על מוצרים מפנקים לחדר האמבטיה. לצד המקלחונים המעוצבים יותר או המעוצבים פחות, יש גם שורה שלמה של מקלחוני יוקרה. ישנם מקלחונים מתוחכמים ביותר הכוללים נקודת מים לא רק למעלה אלא גם בצדדים, האפקט שנוצר הוא מקלחון עיסוי, בלי הצורך לבזבז הרבה מים על ג'קוזי. מקלחון זה נועד לאנשים שרוצים ויכולים להשקיע כסף בחדר האמבטיה שלהם, אך אין להם מקום להעמיד שם ג'קוזי, או שחשוב להם החיסכון במים (אחרי הכול, מדינת ישראל סובלת ממחסור כרוני במים). החוויה בסופו של דבר היא אותה החוויה, אך מקלחוני עיסוי לא רק תופסים פחות מקום, אלא גם תורמים למראה החיצוני של חדר האמבטיה.מבחר העיצובים והשימושים של מקלחונים הוא אינסופי. תגדירו לעצמכם את היעדים ואת הסכום שברצונכם להשקיע, ואנחנו נדאג להתאים לכם את המוצר המושלם.
אורן לפיד
הנך נמצא כאן: מעצבים מחדש את המקלחת.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4760 20109 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |