אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » צילום » צילום פורטרט מקצועי והמסר השיווקי

צילום פורטרט מקצועי והמסר השיווקי

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: צילום
המאמר נקרא 729 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



החלטתם שאתם רוצים לשים צילום פורטרט באתר העסקי שלנו.על מה צריך לשים לב, איזה סוג של צילום פורטרט אתם צרכים?מהי מטרתו של  צילום פורטרטים באתר?, איך לעמוד?, לאן להסתכל?

שאלות מסוג כזה יש לרוב ויש לתת את הדעת על כך על מנת שמטרת צילום פורטרט תשרת את המטרה.

המקום הראשון שאנחנו מסתכלים עליו בצילום פורטרט הוא העיניים. העיניים הן הראי לנפש והמבט הנשקף מהן מעביר לצופה מידע חזותי של אמינות, יושר, מקצועיות ומקצוענות. אם לא נסתכל ישר למצלמה או נסתיר חלק מהעיניים, הצופה עלול לפרש זאת כחוסר אמינות, חוסר מקצועיות או כניסיון להסתיר אינפורמציה.  

כל פרט שמופיע צריך שיהיה לו הקשר שיווקי לעיסוקכם. לכן, לדוגמא, אם  הידיים שלכם נראות בצילום, ואתם עוסקים בעיסוי, נגרות וכד' זה יכול לעבוד ולשרת את השיווק.

הסתרה של העיניים או חלק אחר בפנים יכולה להיות גם גימיק, אבל שוב, הגימיק צריך לשרת את השיווק.

כאשר צילום פורטרט אינו מבוצע ברקע מתאים או ניטראלי כמו שיש בכל סטודיו לצילום מקצועי, הרקע יכול לפגום בתדמית ובמסר השיווקי.

אם אתה גנן זה נכון והגיוני לצלם אותך כשברקע גינה מרשימה, כך שהמסר השיווקי אומר "גינה כזאת אני יודע לעשות", ויוצר חשק אצל הצופה.במקצועות אחרים, כשאין קשר בין העיסוק לגינה, צילום פורטרט על רקע גינה יהיה פספוס שיווקי ואיבוד לקוחות פוטנציאליים.

היבט נוסף, צילום פורטרט תדמיתי הוא צילום מאוד חודרני שבו הצופה למעשה שופט את המראה, המבט, הלבוש ואת שפת הגוף. הצילום צריך להעלים פגמים. כמובן שאיפור שמיועד לצילום זה חובה וזה שונה מאיפור שמתאפרים כשיוצאים לבלות.

בנוסף, חשוב שיהיה סטודיו לצילום המכיל תאורה של מבזקי אולפן מקצועיים  שמאירים בתאורה הולמת ומחמיאה כך שלא יהיו צללים שפוגמים או שלא יהיו השתקפויות לא רצויות בעדשות המשקפיים וכדו'.  

לאחר עבודת הצילום ובחירת התמונות יש לעבד את התמונות במחשב בפוטושופ (אין תוכנה טובה ממנה) ולטפל וללטש את התמונה כדי שהתוצאה תחמיא.סוגי העיבודים הנפוצים זה : העלמת קמטים, החלקת פנים, מחיקת פצעונים והלבנת שיניים. 

אם יש לכם צילום פורטרט באתר שלכם בדקו, האם העיסוק שלכם והמקצוענות שלכם משתקפת בתמונות? האם לקוח פוטנציאלי שאינו מכיר אתכם יכול להתרשם ממקצועיותכם או מהמוצר שאתם משווקים? האם אתם נראים אמינים ושאפשר לסמוך עליכם? האם הסביבה שבה אתם מצולמים משרתת אתכם תדמיתית ושיווקית?

זכרו, צילום פורטרטים מיועד לשכנע קהל מטרה שאינו מכיר אתכם אישית. במידה והצילום שיש לכם אינו עונה שיווקית, ממליץ לכם לפנות ולהיעזר בצלם מקצועי שיש לו סטודיו לצילום המיועד לצילום פורטרטים.


אודות מחבר המאמר:

דני שביט - FOTOS - שירותי צילום מקצועי לפרסום ותדמית

סטודיו לצילום, צילום פורטרט, צילום סטודיו, צילום מוצרים, צילום תעשייתי

dani@fotos.co.il

 



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר צילום פורטרט מקצועי והמסר השיווקי תגובות למאמר צילום פורטרט מקצועי והמסר השיווקי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר צילום פורטרט מקצועי והמסר השיווקי. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא צילום

צילום מוצרים: המפתח למימוש הפוטנציאל של המותג שלכם ברשת
יש סלפי לאינסטוש ויש סלפיט!
בחירת מסגרת למגנטים
מהן האפשרויות העומדות לרשותינו בהדפסת תמונות קנבס
מסגור תמונות קנבס- מה ההבדלים ?
חשוב לשים לב כשמדפיסים תמונות דיגיטליות על בד קנבס
מהי תמונת קאפה?
מה חשוב לדעת שמזמינים הדפסה של תמונה על קנבס?
לא חייבים ללכת לסטודיו - צילומי הריון
5 טיפים - איך לצלם את הילד שלך
בחירת צלם מגנטים לאירוע
בדרך לאירוע הבא
לימודי המשך עם קורס צילום מתקדם
צילום בת מצווה, צילום בר מצווה ועוד אירועים
איך יוצרים הפקת תמונות ביוטי מוצלחת?

הנך נמצא כאן: צילום פורטרט מקצועי והמסר השיווקי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.