אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » אומנות, בידור ופנאי » פעילויות לפורים לשנת 2012

פעילויות לפורים לשנת 2012

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: אומנות, בידור ופנאי
המאמר נקרא 906 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



חג פורים הוא חג שמח ומבדח, ולכן מדי שנה מתקיימות שלל פעילויות לפורים ברוח החג. ילדים וילדות, נערים ונערות, נשים וגברים, כולם יוצאים להשתתף בפעילויות לפורים. גם השנה, מתוכננים אירועים רבים לחג בהם כל אחד יכול להתחבר למסורת היהודית, לעטות על גופו איפור, תחפושת או לפחות מסיכה, לצאת לשמוח ולחגוג.

פעילויות לפורים

ברחבי הארץ צפויים להתקיים מגוון רחב של קרנבלים ותהלוכות. קרנבל פורים המיועד לילדים כולל בדרך כלל שלל פעילויות לפורים כמו לדוגמא דוכני יצירה ותחנות פעילות לפורים נושאות פרסים. בתחנות היצירה הילדים יכולים לדוגמא ליצור ולקשט ליצן מעץ, לעצב מסכות כראות עינהם, לעצב כובעים ועוד ועוד. כיאה לרוח הפורימית, במרבית הקרנבלים הילדים יכולים להנות גם מעמדת איפור וקעקועים בה כל אחד מוזמן לבחור איפור או קעקוע לפי דמיונו ורצונו. הקרנבלים ויתר הפעילויות לפורים לרוב מלווים גם במוסיקה שמחה והילדים מוזמנים לרקוד ולשמוח ברחבת הריקודים. פעמים רבות, מארגני הפעילויות לפורים והקרנבלים מוסיפים אטרקציות צבעוניות ומרשימות כמו דמויות שטח או בובות ענק שתורמות לאוירת החג ומשעשעות את הבאים ושבים. אירועים אלה הם בדרך כלל פתוחים ומרווחים, ומאפשרים לילדים לקחת חלק במגוון פעילויות לפורים, על פי העדפותיהם.

לצד הקרנבלים, מדי שנה מתקיימות ברחבי הארץ תהלוכות צבעוניות לפורים, המכונות עדליאדות. עדלאידע היא למעשה אחד מהאירועים המסורתיים והמזוהים יותר עם חג הפורים והיא נערכת בערים רבות ברחבי הארץ. העדלידא כוללת מגוון פעילויות לפורים והיא צועדת לאורך הרחובות. היא נחשבת לאחת מפעילויות הפורים ההמוניות ביותר והיא כוללת מספר רב של משתתפים בהם להקות, אקרובטים, רקדנים, תזמורות ועוד. במהלך התהלוכה, הצופים יכולים להתרשם מתיאטרוני רחוב, ממופעי סנפלינג, ממופעי אקרובטיקה ומשלל דמויות מוכרות ומשעשעות.

מסיבת תחפושות

פעילויות לפורים מיועדות לכל הגילאים ולכן גם נשים וגברים מוזמנים לנשפים ולמסיבות פורים, אם במסגרת העבודה או במסגרת פרטית. למסיבות אלה הם מתבקשים להגיע מחופשים ומאופרים כי הן כוללות לרוב תחרות תחפושות נושאת פרסים. פעילויות לפורים כמו מסיבת תחפושות מעלות את השאלה- למה נתחפש השנה? התלבטות זו היא לא מנת חלקם של ילדים בלבד ואנו מוצאים מבוגרים רבים שמתחבטים גם הם באותה שאלה. אחת הדרכים לפתור את הדילמה היא פשוט לסרוק את האפשרויות הקיימות בשוק. בכל שנה נכנסות דמויות חדשות ותחפושות נוספות לארסנל הקיים, אך עם זאת, תמיד אפשר למצוא את התחפושות המסרותיות והותיקות, כמו קאובוי או נסיכה, שאינן יוצאות מהאופנה ומככבות בכל שנה.

עולם התחפושות הוא עשיר וצבעוני וכדי לעשות קצת סדר בראש, מומלץ לצמצם את הבחירה ולהחליט ראשית על הנושא הכללי של התחפושת. כל התחפושות מחולקות למעשה לקטגוריות ראשיות כגון: תחפושות קלאסיות, תחפושות של דמויות מהטלוויזיה, תחפושות של חיות, תחפושות של בעלי מקצוע ועוד. תחת הקטגוריה של תחפושות קלאסיות תוכלו למצוא לדוגמא שלל תחפושות כמו אינדיאני, קאובוי, מלאך, שטן, נסיך, נסיכה, ליצן או מלכה. בתחפושות מהטלוויזיה ומהקולנוע תוכלו למצוא דמויות כמו פיטר פן, זורו, שלגיה, כיפה אדומה, סינדרלה ושלגיה והתחפושות לחיות כוללות לדוגמא את הקוף, החתול, הפיל, הכלב, הארנב והזברה. השפע העצום של התחפושות נותן מענה גם לאוהבי הסגנון השיגרתי והמסורתי וגם לחובבי האקסטרים ולכן כל אחד יכול למצוא את התחפושת המועדפת עליו.


אודות מחבר המאמר:

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר פעילויות לפורים לשנת 2012 תגובות למאמר פעילויות לפורים לשנת 2012

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פעילויות לפורים לשנת 2012. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא אומנות, בידור ופנאי

"הדרך אל הבמה: סיפורים אישיים של רקדניות סטריפטיז"
תחייתו של קסם וינטג' באופנה מודרנית
האופנה העכשווית בעולם
עולם בתי הספר לאמנות
רעיונות ליום כיף
איזו מהפכה עוברת על האמנות העכשווית ? - מאת אורית מרטין
איך למצוא תחביב טוב
אמן חושים - אסף סלומון
איך הפכו חדרי בריחה ללהיט בימי גיבוש?
מנורת לילה בהקדשה אישית - ED - עדן מתנות
בית ספר לאיפור
שקר החן הבל היופי - 4 טיפים לשמירה על אורך חיים כיפי
שיר בהפתעה – מתנה כזאת עוד לא שמעתם
שעמום - מה הסיבות לשעמום וכיצד ניתן להתגבר עליו
הורדות משחקים בחינם - מדריך למשתמש

הנך נמצא כאן: פעילויות לפורים לשנת 2012.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.