אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » בניית אתרים » תמיכה אונליין

תמיכה אונליין

מחבר המאמר: אימפלה
פורסם בקטגוריה: בניית אתרים
המאמר נקרא 363 פעמים
תאריך פרסום: 08.01.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


תמיכה אונליין

תמיכה אונליין – מה זה אומר?

שירות תמיכה אונליין הוא שירות לקוחות של נציגי חברה מסוימת דרך אתר האינטרנט של החברה. את אפשרות התמיכה אונליין ניתן לבנות יחד עם בניית אתר החברה, או להוסיף אופציה זו בהמשך. שירות זה מוצע חינם ובעל יתרונות רבים:

תמיכה אונליין - יתרונות

הראשון בהם הוא קיצור זמן ההמתנה במוקד הטלפונים של החברה, כאשר לקוח מתקשר בשביל שאלות פשוטות וקצרות, במקום להתקשר ולהמתין עד שאחד מהנציגים יתפנה, הוא יכול לשאול שאלה זו בצ'אט (בשיחת האונליין של הנציגים עם הלקוחות), יקבל מענה במהירות.

תקשורת קלה זו מושכת לקוחות חדשים, לקוחות שנמאס להם לחכות בהמתנה לשירות – אך שמעו על סוג תמיכה זה והחליטו לנסות את השימוש בו וגם לקוחות צעירים ששיחות דרך האינטרנט פופולאריות במיוחד אצלם.

לא רבים החברות והעסקים בעלי אתרי אינטרנט שיש בבעלותם את שירות התמיכה אונליין; עקב כך, חברה שמציעה תמיכה זו, נחשבת כמתקדמת מכולן ובעלת התמדה והשקעה בריצוי לקוחותיה.

תמיכה אונליין – מה צריך?

אתרי אינטרנט יש בסוגים שונים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי פורטל, רשתות חברתיות ועוד.

בכל אחד מהאתרים צריך להתאים מערכת ניהול תוכן נכונה, אך בנוסף להתאמת המערכת לסוג האתר, חברה המציעה שירות תמיכה אונליין צריכה מערכת ניהול תוכן התומכת גן בשירות אונליין.

בתוך האתר צריך להיות ברור כיצד להגיע ולהשתמש בשירות התמיכה. בעיקר אצל חברות שרק החלו את השימוש בשירות זה – מומלץ להוסיף את אופציית השירות בכל מקום – בפרסומות, ניוזלטרים, תשדירים, מודעות וכדו'.

בשיטוט באתר, הכניסה לצ'אט ישיר צריכה להיות אפשרית מכל דף אינטרנט של האתר, גם כאשר לא נמצאים ספציפית בדף בו ניתן להיכנס לשירות, תמיד תופיע תיבת צ'אט בתחתית העמוד או בצידו.

בניית אתרים עם שירות תמיכה אונליין מצריכה על נציגי השירות להיות מנוסים בכל הידע הנדרש ואף מעבר כדי שיוכלו לענות ללקוחות על שאלותיהם. הסיבה לכך שהם צריכים להיות כה מלומדים היא שאין אפשרות לדעת מי ולמה ישתמש בשירות הצ'אט, לעיתים יכולות להיות גם שאלות מסובכות ומורכבות ועל הנציגים לענות במקצועיות.



אודות מחבר המאמר:

אימפלה מערכות - חברת בניית אתרים מקצועית - http://www.impala.co.il

 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר תמיכה אונליין תגובות למאמר תמיכה אונליין

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר תמיכה אונליין. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

אתרי מכירות – לקנות הכל מכל מקום בכל זמן
טיפים לבניית אתר - חלק א'
כיצד לבחור חברה לבניית אתרים
בניית אתרים ב HTML5
היתרונות בשימוש במערכת ניהול התוכן דרופל
היכרות עם יסודות המסחר האלקטרוני -basics E-commerce
10 סיבות לבחור במערכת מג'נטו לניהול החנות הווירטואלית שלכם!
האם המכונה שלך עובדת ?!
שיווק אתר מכירות באינטרנט
כיצד לגרום ללקוחות לקנות בחנות וירטואלית
בניית אתרים יצירת נוכחות באינטרנט
פורטל TOSTUDY נקודות חשובות בהקמת אתרים עסקיים
מג'נטו – המערכת שלכם לניהול החנות הווירטואלית שלכם
בניית אתר וורדפרס, בניית אתר בחינם
בניית אתרים בזול, הקמת אתר בחינם

הנך נמצא כאן: תמיכה אונליין.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.