אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » בניית אתרים » בניית אתרים - שלא תגידו שלא ידעתם

בניית אתרים - שלא תגידו שלא ידעתם

מחבר המאמר: daush_feldman
פורסם בקטגוריה: בניית אתרים
המאמר נקרא 408 פעמים
תאריך פרסום: 31.03.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


 

אם אתם חושבים על בניית אתרים בשנה הקרובה או בעתיד הרחוק, ונראה לכם שזההליך פשוט (קל וקצר) כי אנחנו בעידן האינטרנט וחברות בונות אתרים מידי יום אז כדאי את העובדות המוצקות כבר כעת ותתחילו להזדרז עד כמה שניתן עם הפרויקט שלכם של קידום אתרים.

 

נכון שמידי יום מצטרפים אתרים חדשים לרשת האינטרנט והצטרפות זו רק הופכת את הרשת לעמוסה יותר ולכן, מי שבונה כעת אתר חדש יאלץ לעבוד קשה יותר בכדי להצליח. נשמע מייאש? שום דבר אינו קל בעולם העסקים של ימינו. אתרי אינטרנט הם רווחיים ולכן אנשים רבים מפיקים לעצמם אתר.מה זה אומר עבורכם? זה אומר שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לבנות סתם אתר סטנדרטי אלא שאתם צריכים לחשובעל בניית אתרים כפרויקט השנה. ככל שתשקיעו יותר הן מבחינת תקציב והן מבחינת סדר העדיפויות שלכם לטובת בניית אתרים - כך אתם תפיקו יותר מהאתר ברגע שהוא יעלה לאוויר.

 

בניית אתרים צריכה להעשות על ידי טובי התחום וגם אם זה אומר שעליכם להשקיע תקציב גדול יותר מכפי שתיכננתם מראש. עליכם לזכור כי בניית אתרים היא חלק מהמודל העסקי של כל חברה ובוודאי שאתם הולכים לראות רווחים באופן ישיר או עקיף כתוצאה מפעילות האתר אבל אם אתם רוצים שהאתר יצליח להתמודד עם התחרות ברשת - עליכם להשקיע בחברות המובילות בעלות מוניטין של שנים בתחום של בניית אתרים.

 

בניית אתרים מתבצע כיום עם דגש רציני על עיצוב גרפי / עיצוב חזותי. אל תזלזלו ולו לרגע בכוח של עיצוב גרפי. גם אם אתם חברת הדברות או אינסטלטורים אולי אפילו טכנאי מכונות כביסה ונראה לכם כי בניית אתרים נועדה רק בכדי להציע שירותים לאנשים שכבר מחפשים פתרונות בתחום אבל אין לכם מה להשקיע בעיצוב כי אתם בסך הכל נותנים פתרונות טכניים בסיסיים... תשכחו מזה. אין טעם לבנות אתר ללא עיצוב. אין. הגולשים כבר לא יודעים מה זה. יש כיום סטנדרטים גבוהים ביותר של בניית אתרים ועיצובים מדהימים וגם אם אתם לא צריכים "להפיל את הגולשים מהרגליים", מן הראוי שתשקיעו את המינימום בעיצוב.

 

בחירת דומיין הוא חלק קריטי ביותר בתהליך שך בניית אתרים. דומיין הוא השם הרשמי של האתר כולל הסיומת שלו ברשת. בשנים האחרונות נהיה יותר ויותר קשה למצוא שמות פנויים כי אנשים קונים את הזכור להשתמש בשמות רלוונטיים עבורכם ולכן חשוב להתחיל למצוא דומיין פנוי כבר היום וגם אם אתם יודעים שיעברו עוד חודשים עד שהאתר יעלה- עדיף שתשמרו על השם מאשר שתגיעו ליום בו האתר מוכן אבל אין דומיין כי בעל אתר אחר קנה אותו. חשוב לבחור שם אשר מתקשר עם האתר בכדי לייצר את הקשר בין תוכן האתרלשם שלו הן בקרב הגולשים (ככל שהשם יהיה הגיוני יותר כך יהיה להם קל יותר לזכור אותו לפעם הבאה בה הם יחפשו אתרים בתחום) וכן מאחר ומנוע החיפוש מפנה גולשים לאתרים רלוונטיים על פי מילות החיפוש ובמקרה הזה - שם האתר צריך להתקשר לתוכן.

 

במהלך בניית אתרים יש כבר להתחיל למצוא פתרונות אחסון אתרים ולכן זה השלב שבו עליכם כבר לדעת פחות או יותר מה יהיה נפח האתר (כמה מידע הוא יכיל ומה סדר גודל הקבצים שהוא יכלול).

 ומה עוד נחוץ מאוד לזכור? שהאתר שלכם לא מתפרסם בכוחות עצמו! הוא זקוק גם לשירותי פרסום באינטרנט אשר כוללים הפצה נרחבת שלו וכן קצת חיזוק שיווקי כמו שירותי שיווק באינטרנט , הזמנת תכני כתיבה שיווקית איכותיים ועוד.



אודות מחבר המאמר:

web 2000 קידום אתרים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר בניית אתרים - שלא תגידו שלא ידעתם תגובות למאמר בניית אתרים - שלא תגידו שלא ידעתם

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר בניית אתרים - שלא תגידו שלא ידעתם. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

אתרי מכירות – לקנות הכל מכל מקום בכל זמן
טיפים לבניית אתר - חלק א'
כיצד לבחור חברה לבניית אתרים
בניית אתרים ב HTML5
היתרונות בשימוש במערכת ניהול התוכן דרופל
היכרות עם יסודות המסחר האלקטרוני -basics E-commerce
10 סיבות לבחור במערכת מג'נטו לניהול החנות הווירטואלית שלכם!
האם המכונה שלך עובדת ?!
שיווק אתר מכירות באינטרנט
כיצד לגרום ללקוחות לקנות בחנות וירטואלית
בניית אתרים יצירת נוכחות באינטרנט
פורטל TOSTUDY נקודות חשובות בהקמת אתרים עסקיים
מג'נטו – המערכת שלכם לניהול החנות הווירטואלית שלכם
בניית אתר וורדפרס, בניית אתר בחינם
בניית אתרים בזול, הקמת אתר בחינם

הנך נמצא כאן: בניית אתרים - שלא תגידו שלא ידעתם.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.