אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » בניית אתרים » השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב'

השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב'

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: בניית אתרים
המאמר נקרא 767 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



השלב הבא הוא כל נושא הדרישות הפונקציונאליות (ההתנהגות) של אתר האינטרנט. זה כולל התייחסות להתנהגות התפריטים ומיקומם, דרישות מחומרי המדיה הכוללים טקסטים, תמונות, וידאו וכו' וכוללים התייחסות לפונקציות שונות באתר כגון כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות, כפתורי הדפסה וכל דבר אחר הדורש התייחסות.

כדי להגיע לחברות בניית אתרי אינטרנט מוכנים ככל היותר (דבר שעשוי אף להוזיל עלויות ולהקל על החברות את תהליך הבנייה) תוכלו לייצר מסמך של הדרישות הפונקציונאליות הבסיסיות.

לדוגמא, כדי לתאר את ההיררכיה בדף אפשר בעזרת תוכנות כמו וורד או פווארפוינט לשרטט את מבנה האתר הרצוי ואת תרשים הזרימה שיתאר את מבנה האתר ובצורה כזו ניתן יהיה מייד להבין את המבנה ואת העמודים הנדרשים.

סוגיה נוספת שיש לשים עליה את הדגש היא כל נושא התקציב. לתקציב אותו אתם מתכננים להשקיע באתר האינטרנט יש השפעה גדולה מאוד על המוצר הסופי. נסו להגדיר מסגרת תקציב שאפשר לבנות אתר אינטרנט איכותי ואל תשכחו את ההוצאות הנלוות של אתר האינטרנט הכוללות כתובת אינטרנט ואחסון האתר על שרתי אינטרנט.

זכרו שכמו שאי אפשר לקנות למבורגיני במחיר של חיפושית, כך גם אי אפשר לבנות את eBay במחיר של אתר תדמית פשוט. הרבה בעלי עסקים ניגשים למלאכת בניית האתר עם חלומות גדולים על אתר האינטרנט שהם הולכים לבנות אך בלי התקציב המתאים. נסו להישאר מציאותיים והתאימו את הדרישות שלכם מאתר האינטרנט לתקציב אותו הקצבתם למען בניית האתר.

כל שנותר לעשות אחרי שאספתם את כל המידע הכתוב כאן הוא לגשת לחברת בניית אתרי אינטרנט ולהציג בפניהם את הנתונים. ככל שתספקו אינפורמציה רבה ומדויקת יותר כך תוכלו להגיע מהר יותר למטרות אותן הצבתם לעצמכם.

מנו איש קשר שיהיה אחראי בלעדי על אתר האינטרנט ועל התקדמות האתר ושכל התקשרות מול הספק נעשית על ידו בלבד. בצורה הזו תייצרו סדר גם אצלכם וגם תקלו על הספק את העבודה מולכם.

כל שנותר הוא לבחור את החברה הנכונה, זו שתיתן לכם את האתר הטוב ביותר במחיר התאים לתקציב אותו הגדרתם בתהליך זה. מהחברה תקבלו את לוח הזמנים לפרויקט ובסופו של התהליך תוכלו להתגאות באתר החדש שלכם. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לדאוג שכולם יראו את האתר החדש שלכם.

עכשיו כשהאתר שלכם באוויר, אתם יכולים לחשוב על שירותים נוספים שיקדמו את האתר שלכם. בין השירותים האלו ניתן למצוא שירותי אופטימיזציה של אתר האינטרנט למנועי חיפוש, שיווק של האתר ברשת הפרסום של Google, שיווק של האתר ברשתות חברתיות פופולאריות כמו פייסבוק, לינקדין וטוויטר.

עולם הפרסום באינטרנט הוא בלתי מוגבל. ישנן פתרונות זולים יותר או פחות ולא כל שיטה תתאים לכל אתר. נסו להתייעץ עם חברת הבנייה שלכם. אם הם בעצמם לא עוסקים בשיווק באינטרנט הם בוודאי יוכלו להמליץ לכם על כמה ספקים טובים.


אודות מחבר המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי כותב תכנים מקצועי מחברת Click4Web העוסקת בבניית אתרים, קידום אתרים בגוגל ובעיצוב גרפי.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב' תגובות למאמר השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב'

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב'. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מימוש היתרונות של פיתוח אינטרנט מומחים במחיר משתלם לחברות
כמה עולה לבנות אתר?
מה התהליך של בניית אתר?
בניית אתרים כל מה שצריך לדעת
לבנות אתר אינטרנט בקלות ובמהירות
6 עצות לבניית אתרים מצליחים
למי יכולה להתאים חנות וירטואלית
הולדתו ומותו של ה - ווב 2.0
בניית אתרים לעסקים
בחירת דומיין -עשה ואל תעשה!
יתרונות וחסרונות של wix
בניית אתר עם מערכת ניהול התוכן של טואול
בניית אתרים בחברת טואול
חברה מומלצת לבניית אתרים
האם אתה עדיין צריך אתר אינטרנט לעסק שלך?

הנך נמצא כאן: השלבים הנכונים בדרך לאתר האינטרנט שלך – חלק ב'.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.