אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » בניית אתרים » חנות וירטואלית בפייסבוק

חנות וירטואלית בפייסבוק

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: בניית אתרים
המאמר נקרא 796 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



חנות וירטואלית בפייסבוק – כלי שיווקי אפקטיבי

כיום, עם התפתחות רשת האינטרנט, קשה למצוא עסק המכבד את עצמו שאינו מנהל חנות מקוונת באינטרנט למכירת מוצריו, בנוסף לחנות רגילה. החנות הוירטואלית משולבת לרוב באתר הבית של העסק וניתן לרכוש בה מוצרים מגוונים, לעיתים אף במחירים זולים יותר. כך נהנים הצרכנים מאפשרויות בחירה נוחות בין קנייה פיזית או וירטואלית, ובעלי העסק זוכים לשמור על קשר עם לקוחותיהם גם בעולם הוירטואלי. אך לא רבים מבין בעלי העסקים יודעים כי כיום כבר מקובל לפתוח גם חנות וירטואלית בפייסבוק, הרשת החברתית המובילה לקשרים חברתיים ועסקיים.

 

חנות וירטואלית בפייסבוק – צעד הכרחי

זה זמן רב שהפייסבוק מהווה את אחד הגופים המשפיעים ביותר במשק ובחברה. מרשת שיועדה לפיתוח קשרים חברתיים, הפכה פייסבוק לזירה כלכלית מובילה בה מתנהלים קשרים עסקיים בכל רגע. ככזו, היא מחייבת נוכחות תמידית ובולטת של עסקים המעוניינים בשימור לקוחותיהם, ובוודאי כאלו השואפים להרחיב את קהל הצרכנים. חנות וירטואלית בפייסבוק כבר אינה מהווה אופציה שניתן לוותר עליה, למי שאינו רוצה שהעסק שלו יישאר מאחור. למרבה המזל, הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק אינה דבר כה מסובך כפי שעשוי להיראות.

 

כוחו של ה"לייק"

מהו סוד כוחה של חנות וירטואלית בפייסבוק? התשובה לכך היא כפתור ה"לייק" המפורסם, עליו לוחצים גולשים כאשר האתר מוצא חן בעיניהם. כל לחיצה כזו מפרסמת את האתר אצל כל מי שרשומים כחברים של אותם גולשים, ומעלה את הסיכוי שגם הם יבקרו באתר. בכך למעשה הופכים אלה למשווקים של המוצר, מבלי צורך בכל השקעה מצד בעל העסק. חנות וירטואלית בפייסבוק יכולה לשפר את הסיכוי לקבלת "לייקים" על ידי הצעת הטבות שונות כגון מבצעים, הנחות או הגרלות שניתן לקבל גם בעמוד הפייסבוק של העסק.

 

הכול תלוי בעיצוב

החשיפה הגבוהה שיש לאתר בעל חנות וירטואלית בפייסבוק אינה מספיקה בהכרח כדי לגרום לגולשים להתלהב מן המוצר עצמו. לשם כך יש צורך גם בעיצוב נכון של האתר, כך שיהיה מפתה ומזמין. מסיבה זו כדאי להתייעץ עם חברה לבניית אתרים המתמחה בעיצוב פרויקטים כמו חנות וירטואלית בפייסבוק, ולא להשאיר את העיצוב בידיים בלתי מקצועיות. עיצוב נכון צריך לקחת בחשבון את מיתוג המוצר ואת הקהל אליו הוא מיועד, אך גם להתאים לדרישות הייחודיות שמציבה פלטפורמת הרשת החברתית בפני מעצבים.

 

יתרונות נוספים

ישנם יתרונות נוספים רבים לחנות וירטואלית בפייסבוק על פני אתרי שיווק מסורתיים, ונמנה פה רק כמה: ראשית, הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק קלה בהרבה מבניית אתר, ואינה דורשת תשלום לחברות בניית אתרים המתמחות במערכות כבדות יותר. שנית, מנקודת מבטם של הגולשים לא נתפסת חנות כזו ככלי שיווקי, ולכן יוצרת פחות התנגדות למסרים השיווקיים. בהיותם "חברים" של אתר החנות, הם זוכים להטבות כגון עדכונים על מבצעים או הנחות מיוחדות - וכך מפתחים יחס חיובי למוצר.


אודות מחבר המאמר:

Kivi.co.il - קיווי הקמת חנות וירטואלית באינטרנט בהתאם אישית.



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר חנות וירטואלית בפייסבוק תגובות למאמר חנות וירטואלית בפייסבוק

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר חנות וירטואלית בפייסבוק. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מימוש היתרונות של פיתוח אינטרנט מומחים במחיר משתלם לחברות
כמה עולה לבנות אתר?
מה התהליך של בניית אתר?
בניית אתרים כל מה שצריך לדעת
לבנות אתר אינטרנט בקלות ובמהירות
6 עצות לבניית אתרים מצליחים
למי יכולה להתאים חנות וירטואלית
הולדתו ומותו של ה - ווב 2.0
בניית אתרים לעסקים
בחירת דומיין -עשה ואל תעשה!
יתרונות וחסרונות של wix
בניית אתר עם מערכת ניהול התוכן של טואול
בניית אתרים בחברת טואול
חברה מומלצת לבניית אתרים
האם אתה עדיין צריך אתר אינטרנט לעסק שלך?

הנך נמצא כאן: חנות וירטואלית בפייסבוק.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.