מחבר המאמר: websummit |
מיתוג באינטרנט, איך זה עובד באמת?
בעולם הפרסום והשיווק, אלפי חברות משקיעות מידי שנה מאות מיליוני שקלים על שוק הפרסום בארץ ישראל, אך עם זאת מעטות החברות המנצלות את רשת האינטרנט בצורה טובה ויעילה.
השקעת המיליונים שמבצעת חברה כלשהי לטובת פרסום, למשרד כזה או אחר, היא תופעה מתמשכת בעיקר מכוח האינרציה, והמשך הקו המוכר מהעבר לא מתוך חשיבה נקודתית על נקודת הזמן הנוכחית בה חל שינוי גדול בכל הקשור לפרסום החברה ולמיתוגה החברתי.
בשנים האחרונות אנו מבלים יותר ויותר מול מסך המחשב ומשתמשים בו וברשת האינטרנט, הרבה יותר ממה שחשבנו שנשתמש בו בעבר. מיתוג באינטרנט הוא תחום ומושג חדש אשר בה להסביר, ללמד ולתת את הניצול הרחב ביותר של רשת האינטרנט. כמה תחומים הם הבסיס עליו מתקיים תהליך של מיתוג . הראשון, הוא קידום אתרים אורגני, אשר מביא את המוצר/האתר לחשיפה תחת הערכים הרלוונטיים, ומונע את הסיכוי בו אדם אשר חיפש את סוג השירות/המוצר אותו מציעה החברה, לא ייחשף אליו.
השלב השני שיש להשקיע בו הוא כמובן האתר המייצג את בחברה. הרבה חברות נותנות דגש על עיצוב חדשני וסגנוני לאתר שלהם, דבר מבורך אך לרוב הוא בא על חשבון הדברים החשובים באמת, שהם ממשק משתמש נוח, ובעיקר לזכור תמיד מה משך את הגולש מלכתחילה. עם כל רצוננו כבעלי עסק לשכנע את הלקוח כי אנו עדיפים על פני מתחרינו, אנו מאבדים את הצורך האמיתי בהולכתו של הלקוח למבוקשו. תורת הגולש הינה תחום המתפתח גם בתקופה האחרונה, כיניו הוא ux מתוך המושג user experience –חווית משתמש.
האופציה אותה חשוב לשקול ולה לא מעט יתרונות, היא אופציית הפרסום הממומן, בגוגל ובפייסבוק.הרבה ישראלים נרתעים מאופציה זו מתוך מחשבה כי איננו זקוקים לקידום זה במידה ואתרינו ממוקם בדף הראשון בתוצאות גוגל.אך עם זאת , בחו"ל לעומת הארץ ישנו שימוש רב יותר של אופציית הפרסום הממומן שחלק מיתרונותיו הם:השתלת מודעות באתרים ספציפיים, הכנת מודעות תמונה באתרים מסוימים, ושליטה אבסולוטית בתקציב הקמפיין הממומן. פרסום ברשתות חברתיות כדוגמא רשת הפייסבוק הוא תחום שהחל לקרום עור וגידים עם התפתחות רשת חברתית זו. מיתוג באינטרנט הוא תחום אשר דורש מקצועיות רבה, ידע, הכרת התנהגות גולש והתחדשות אינסופית. מי שרוצה ליצור הצלחה במיתוג העסק או המוצר, שתוביל להגדלת הכנסות, צרך ליצור מסר פרסומי אחיד בתוך מספר צינורות. מיתוג באינטרנט הוא תחום רכב המכיל בתוכו את הפונקציות הקיימות ברשת, לשיווק וקידום, ושילובם הנכון.כיום בישראל ישנן כמה חברות אשר נותנות שירות מסוג זה,בניהן: e-brand ו websummit.
הנך נמצא כאן: מיתוג באינטרנט, איך זה עובד באמת?.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4822 20199 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |