אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » שיווק באינטרנט » מיתוג באינטרנט, צעדים ראשונים

מיתוג באינטרנט, צעדים ראשונים

מחבר המאמר: websummit
פורסם בקטגוריה: שיווק באינטרנט
המאמר נקרא 438 פעמים
תאריך פרסום: 01.03.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


 

בתקופה האחרונה נראה, כי האדם הממוצע הולך ומתחבר לרשת יותר ויותר, הסיבות לכך משתנות ומגוונות. ברור לומר כי המצאת האינטרנט ופיתוחו בצורה אזרחית הם הגורמים שהיוו את יריית הפתיחה, אך קשה יותר להסביר את הצורה בה האינטרנט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו.

מבלי לדון בשאלה מה הביא את הרשת למעמדה כצינור תקשורתי עצום המקשר את רוב האינפורמציה ברחבי העולם, נדון בהליכי חברה/עסק בתהליך מיתוג באינטרנט.

ראשית אתר האינטרנט, הפנים של העסק ונקודת המפגש האידיאלית בין הלקוח למוצר.חשוב שאתר האינטרנט יהיה נגיש וקל לתפעול, בנוסף מחויבת התאמתו לכל הדפדפנים הפעילים ברשת. האתר צריך ליצור חוויית משתמש איכותית אשר תוביל את הגולש למוצר ותגדיל את הסיכוי למכירה. שימוש בסקרנות, יופי ויזואלי, ניתוב וכתיבה שכנועית, הם חלק מהמרכיבים החיוניים ליצירת חוויית משתמש איכותית.

אך כיצד נוביל את הגולש אל האתר?

זוהי השאלה הנשאלת ביותר בקרבת בעלי אתרים מסחריים, אשר תלויים באתר שלהם ברמה הכלכלית. לכן אין זה מספיק שהאתר הוא ידידותי למשתמש, במידה ואינו נמצא במנועי החיפוש.

מיתוג באינטרנט  הוא השילוב בין מספר יכולות תקשורתיות ברשת וקידום אתרים הוא ללא כל ספק דבר קריטי למפגש פוטנציאלי עם הלקוח. ניתן להשוות אתר אינטרנט שאינו מופיע בדף התוצאות, לחנות אשר ממוקמת תחת לאדמה. באשר לאיכות המיקום ניתן להשוות בין חנות בפרפר העיר לחנות במרכז העיר הסואן. פחות מעשרים אחוז מהגולשים מגיע לדף התוצאות השני, עובדה זו מחייבת עסקים/חברות לבצע תהליך של קידום אתרים אורגני. אך למרות זאת  במידה ורק אלמנט אחד מבין השניים עליהם דיברנו מתקיים, הדבר יפגע בסיכויי החברה לבצע כל סוג של מכירה.

האופציה הנוספת היא קידום ממומן בגוגל, המתבצע על ידי בניית דף נחיתה לאתר. היתרון הוא בהגעה המהירה לראש דף התוצאות ויצירה מאוד מכוונת של מסע פרסום ממוקד וספציפי.

בנוסף קיימת האופציה אשר התפתחה בשנים האחרונות, עם התפתחותן של הרשתות החברתיות. פרסום ברשתות חברתיות הינו הדבר החם ביותר, אך חשוב לזכור כי יש לי חסרונות לא פחות מיתרונות. חסרונותיו בכל הקשור למכירה ולמיתוג באינטרנט הם העובדה שהמרחב בו נמצא הגולש הוא מרחב פרטי, על אף שנמצא בו לעיתים מספר שעות ביום.

העובדה כי הגולש בגוגל נמצא בהליך של חיפוש מגדליה את סיכויי המכירה, אך עם זאת הפייסבוק הוא מקום  בוא נפגשים מעגלים חברתיים שונים, לכן מומלץ להשקיע דרכו בכל הקשור לשימור לקוחות קיימים, במידה והמוצר הוא אינו דבר אופנתי אלה יותר פרקטי.

מיתוג באינטרנט הוא שילוב נכון בין האופציות הנ"ל אשר יחדיו משדרות מסר אחיד במספר ערוצים אשר ממתג את העסק בתודעת הלקוחות.     



אודות מחבר המאמר:

נמרוד הורביץ-websummit



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מיתוג באינטרנט, צעדים ראשונים תגובות למאמר מיתוג באינטרנט, צעדים ראשונים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מיתוג באינטרנט, צעדים ראשונים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט- עשה ואל תעשה
שיווק באינטרנט - 10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול
קורסים בשיווק באינטרנט
סודות השיווק באינטרנט
כללים לשיווק באינטרנט
אלמנט ההמלצות באתר שלך
בניית אתרים - מה מייחד את העסק שלכם?
גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף
הפצת מאמרים המפתח להזרמת תנועה לאתר
ללא תנועה לאתר לעסק האינטרנטי שלך אין סיכוי
רעיונות נהדרים למתנות בשביל יקיר לבכם: מתנות לגבר או מתנות לאישה בעידן האינטרנט
כל מה שרציתם לדעת בנושא כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
כתיבה שיווקית מקצועית
שיווק באינטרנט - רק אצל מומחים!

הנך נמצא כאן: מיתוג באינטרנט, צעדים ראשונים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.