אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » שיווק באינטרנט » מיתוג אישי, מאז ועד היום. התחדשות והכרת המושג

מיתוג אישי, מאז ועד היום. התחדשות והכרת המושג

מחבר המאמר: websummit
פורסם בקטגוריה: שיווק באינטרנט
המאמר נקרא 449 פעמים
תאריך פרסום: 02.04.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


מיתוג אישי הינו מושג שנטבע בתרבות העכשווית בסוף שנות ה- 90, הצורה בה אנו מכירים אותו היא הצורה בה אדם ממתג את עצמו באינטרנט, לכן אנו עוסקים לרוב במיתוג אישי באינטרנט.

כיום ישנם מספר ערוצי תקשורת בתוך המדיום שנקרא אינטרנט. אדם אשר עוסק בפעילות הדורשת ממנו אינטרקציה בין אישית חייב להתחשב במדיומים הקיימים ברשת.

לרוב כשאדם מייצג עסק כלשהו או חברה כלשהי לקוחות פוטנציאלים יחפשו לדלות אינפורמציה ספיציפית לגבי בן האדם ברשת. במידה וימצאו אדם אשר בולט יותר בתחום בו יחפשו הוא ייתפס כמומחה בתחום.

המדיומים השונים הינם רשתות חברתיות, בלוגים מקצועיים, פורומים המחולקים לתחומי עניין ומנועי החיפוש. פתיחותה של רשת האינטרנט הינו דבר מבורך, אך גם לו מחיר. במידה ומתחריך ישייכו אותך בצורה שלילית או מפלה, הדבר עלול לפגוע בסיכוייך במלחמה על הלקוח הבא.

מיתוג אישי באינטרנט המתבצע בצורה יעילה ונכונה מוביל בסופו של דבר להעדפת האדם אשר עבר הליך מיתוג על פני זה שלא. אדם אשר נמצא במספר מדיומים שונים בתחומו לרוב ייתפס כמוביל בתחום וכאדם אשר משפיע על התנהלות התחום לעומת האנשים שיופיעו רק ברמה השירותית אשר ייתפסו כך.

כיום קיימת מודעות גדולה יותר לכל הקשור במיתוג אישי, כיום אנשים מקצועיים מעלים תוכן רלוונטי ובעל ערך לרשת בכמה וכמה דרכים. מלבד אתר אינטרנט המייצג את העסק ישנה האופציה השכיחה ליצירת קשר ויזואלי שהיא ערוץ ביו טיוב.

ערוצי היו טיוב הינם דרך יעילה ואמינה בדו שיח שבין הלקוח למומחה. מלבד זאת ישנו הבלוג המקצועי אותו מעדכן המומחה מדי תקופה מסוימת ומלבד הלקוח אשר מבין כי האדם אליו פנה הינו מומחה הדבר משפיע בצורה משמעותית על מנוע החיפוש של גוגל.

הפורומים המקצועיים אשר בהם נשאלות שאלות רלוונטיות בתחום מציגים את המומחים בצורה התחרותית ביותר, זאת מכיוון שלכל שאלה מספר תשובות ומהר מאוד ניתן להבחין באדם המוביל ביותר בתחום/ בפורום המקצועי. בארץ כיום חברות רבות עוסקות בפיתוח אסטרטגיה לטובת מיתוג אישי ברשת, לרוב האנשים הפונים אל אותן חברות מגיעים בעקבות איזכורים שליליים המגיעים לראש דף התוצאות של גוגל.

אין ספק שאזכור שלילי הינו דבר הפוגע בתהליך מיתוג אישי, אך עם זאת חבל שכיום אנשים אינם מסמנים מטרות שעלולות לקדם אותם ובמקום זאת מפחדים מאלו שעלולות לפגוע בתדמית שלהם.



אודות מחבר המאמר:

Websummit-מיתוג באינטרנט



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מיתוג אישי, מאז ועד היום. התחדשות והכרת המושג תגובות למאמר מיתוג אישי, מאז ועד היום. התחדשות והכרת המושג

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מיתוג אישי, מאז ועד היום. התחדשות והכרת המושג. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט- עשה ואל תעשה
שיווק באינטרנט - 10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול
קורסים בשיווק באינטרנט
סודות השיווק באינטרנט
כללים לשיווק באינטרנט
אלמנט ההמלצות באתר שלך
בניית אתרים - מה מייחד את העסק שלכם?
גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף
הפצת מאמרים המפתח להזרמת תנועה לאתר
ללא תנועה לאתר לעסק האינטרנטי שלך אין סיכוי
רעיונות נהדרים למתנות בשביל יקיר לבכם: מתנות לגבר או מתנות לאישה בעידן האינטרנט
כל מה שרציתם לדעת בנושא כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
כתיבה שיווקית מקצועית
שיווק באינטרנט - רק אצל מומחים!

הנך נמצא כאן: מיתוג אישי, מאז ועד היום. התחדשות והכרת המושג.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.