אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » שיווק באינטרנט » גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף

גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף

מחבר המאמר: bana598m
פורסם בקטגוריה: שיווק באינטרנט
המאמר נקרא 514 פעמים
תאריך פרסום: 18.07.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


גולש נכנס לאתר שלנו? זה אומר שהצלחנו למשוך את תשומת ליבו לכמה רגעים. כעת, אנו רוצים שהגולש ישאר באתר וימשיך את המסלול שמיפינו עבורו ולכן כדאי שנדע על מה הוא חושב ומה הוא צריך. אז... איך נוכל בעצם לגרום לגולש להמשיך במסלול, להבין את המסר שלנו ולגרום לו לבצע פעולה? כיצד נדע מה עובר לו בראש? מה מעניין אותו? מה מציק לו?

האם אני נמצא במקום הנכון?זוהי השאלה שמעסיקה את הגולש בשניות הראשונות כאשר הוא מגיע לאתר זכרו, הגולש מחפש פיתרון ואנו רוצים להיות הכתובת שתספק לו את הפיתרון. אם לא ימצא פיתרון, ימשיך הגולש לאתרי המתחרים. לכן יהא עלינו לספק לו פיתרון פשוט, מהיר וברור שהוא אכן במקום הנכון. את המסר הזה אנו צריכים להעביר באופן חזק ומיידי. למעשה, זהו האלמנט החשוב ביותר בדף אשר בלעדיו, הגולש לא ישאר כדי לצפות בשאר

כוחה של הכותרתהכותרת הנמצאת בראש הדף היא מהאלמנטים הראשונים והבולטים ביותר בהם נתקל גולש בכניסתו לאתר. הכותרת היא זו שתקבע באם הגולש ינטוש את האתר או ישאר וימשיך במסלול. את הכותרת רצוי לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. לפיכך כדאי להשקיע זמן, יצירתיות ומחשבה כדי ליצור כותרת חזקה שתגרום לסקרנות אצל הגולש ותניע אותו להישאר בדף ואף לעבור לדפים אחרים באתר.

מאפיינים של כותרת חזקהנבחר בגודל גופן הגדול לפחות פי שניים מגודל גופן הטקסט באתרנטפל בעיצוב הכותרת על ידי הדגשה או אלמנט עיצובי אחר שייצור בידול ותשומת לבבבחירת צבע הכותרת, נדאג לתת קונטרסטיות לרקע האתר ונבחר צבע ניגודי ובולטעלינו להעביר לגולש מסר חזק, פשוט וברור – הגעת למקום הנכון

אלמנטים ודגשים שיש לתת בכתיבת כותרתחשוב לזכור שהגולש למעשה הגיע לאתר מאחר והוא מחפש פיתרון כלשהו והמסר שלנו לגולש יהיה - אתה במקום הנכון. אז הנה מספר רעיונות שימושייים בהם תוכלו להיעזר להשגת מטרה זו בכתיבת כותרת מתאימה: פשטות, עוצמה, שאלה, ייחודיות, הבטחה, הזדהות, רלוונטיות, סקרנות, דחיפות, תקווה. הקפידו. כדאי לא לכתוב הבטחות שסביר שלא תוכלו לקיים ואל תלחיצו אם זה לא רלוונטי. השתדלו לא להיסחף ולהיות ספאמריסטיים. אל תתנשאו ואל תתחכמו. הישארו פשוטים, ברורים וחזקים וזהו כל הסיפור.

באילו מילים מומלץ להשתמשניתן להשתמש במילים או ביטויים חזקים שמפעילים את הרגש, הסקרנות, ההזדהות וכו. חשוב להימנע מביטויים שליליים ולהשתדל להשתמש בביטויים חיוביים ומעוררי תקווה והשראה. מחקרים רבים נעשו בתחום זה. תוכלו למצוא ביטויים שכאלו בעזרת מנוע החיפוש של גוגל. להלן כמה מהמילים הללו: מדהים, הצלחה, טוב יותר, פשוט, קל, חייב, צריך, סודות, מיידי, חינם, מובטח, מוכח, קסם, מדהים, לגלות, ללא תשלום, תוצאות ועוד...



אודות מחבר המאמר:

רמי בן עמי, בומבסייט

שיווק וקידום עסקים קטנים

 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף תגובות למאמר גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט- עשה ואל תעשה
שיווק באינטרנט - 10 טיפים שיעזרו לכם להצליח בגדול
קורסים בשיווק באינטרנט
סודות השיווק באינטרנט
כללים לשיווק באינטרנט
אלמנט ההמלצות באתר שלך
בניית אתרים - מה מייחד את העסק שלכם?
גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף
הפצת מאמרים המפתח להזרמת תנועה לאתר
ללא תנועה לאתר לעסק האינטרנטי שלך אין סיכוי
רעיונות נהדרים למתנות בשביל יקיר לבכם: מתנות לגבר או מתנות לאישה בעידן האינטרנט
כל מה שרציתם לדעת בנושא כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
כתיבה שיווקית מקצועית
שיווק באינטרנט - רק אצל מומחים!

הנך נמצא כאן: גולת הכותרת - על חשיבות הכותרת בדף.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.