מחבר המאמר: navaaloni |
כתיבה שיווקית נועדה להוות ערוץ פעילות נוסף במערך השיווקי של חברות אך בעקבות ההצלחה בשטח, חברות רבות החלו לאמץ את התחום כפעילות שיווקית בפני עצמה. כתיבה שיווקית היא פעילות אפקטיבית המאפשרת לחברות וארגונים (וביניהם כמובן לארגונים בינלאומיים או לארגונים מקומיים השואפים לפנות אל לקוחות זרים בשווקים שונים בעולם) לפנות ישירות אל לקוחות פוטנציאליים ו/או אל משקיעים, פרטנרים, משווקים, מפיצים ושאר גורמים עסקיים אשר בעזרתם ניתן יהיה למנף את החברה ולהגדיל את הרווחים שלה במידית. כתיבה שיווקית הפכה יותר ויותר מבוקש בעידן האינטרנט שכן רוב הפעילות העסקית עברה למדיה הוירטואלית ובמקום להפגש במשרדים, בחדרי ישיבות ובבתי קפה וכן במקום לנהל שיחות טלפון ארוכות - יותר ויותר חברות מתנהלות זו מול זו באמצעות כתיבת מילים, העברת מצגות, שליחת פרופיל חברה, העברת מסרים באמצעות דפים תדמיתיים באתרי בית ועוד. זה העידן העסקי בו אנו חיים ובו כתיבה שיווקית הופכת יותר ויותר נחוצה.
באם גם אתם שואפים להגדיל את מחזור המכירות שלכם באמצעות כתיבה שיוקית, בין אם באמצעות פנייה ישירה ללקוחות או לגורמים עסקיים במשק אשר באמצעותם ניתן יהיה להגביר את הפעילות המסחרית שלכם בארץ ו/או בחו"ל, יש לכם כמה אופציות:
כתיבה שיווקית במסגרת החברה:
יש כיום כתבים שיווקיים מצויינים, חלקם בעלי ניסיון של שנים וחלקים חדשים אולם הם בעלי כשרון טבעי בתחום של כתיבה שיווקית. כאשר ארגון מבצע פעילויות שיווקיות רבות על בסיס קבוע, בעיקר חברות הייטק אשר מוציאות חוברות הסברה, קטלוגים, מצגות, חומרים לכנסים ותערוכות, מידע לאתר הבית ועוד... חשוב שיהיה בחברה לפחות כתב שיווקי אחד המתמחה בתחום, המכיר את החברה ואת תחום הפעילות הספציפית שלה לעומק. הכרות החברה עד לאחרון הפרטים לצד נאמנות טוטאלית של עובד החברה יכולים להוביל לתוצאות טובות יותר מאשר משרדי הפרסום המובילים בארץ היו מסוגלים.
כתיבה שיווקית על ידי חברה המתמחה בתחום:
ישנן חברות רבות הפועלות בארץ במשבצת של כתיבה שיווקית כאשר הן כבר אחראיות על גיוס כתבים שיווקיים, הכשרתם, פיקוח עליהם ולעתים אף חלוקתם לקטגוריות לפי תחומי התמחות כלומר יהיו להם: כתבים שיווקיים המתמחים בהייטק, כתבים שיווקיים המתמחים בבריאות, כתבים שיווקיים המתמחים במוצרי צריכה וכיו"ב.
כתיבה שיווקית על ידי חברות זרות:
כאשר מדובר על כתיבה שיווקית של תכנים אשר מיועדים לקהל יעד זר (בריטים, אמריקאים, גרמנים וכו'), בוודאי שלא ניתן למצוא לכך פתרון בארץ אלא אם כן אתם מכירים כתבים שיווקיים אשר הינם דוברי השפה הספציפית על בוריה ואף מכירים את התרבות המקומית בשפת המצוא. מומלץ לאתר חברות מקומיות במדינות היעד לצורך ביצוע המשימות.
כתיבת תוכן הוא שירות דחוף מאוד עבור אתרים אשר נמצאים בסכנת סגירה. סכנת הסגירה של האתר לא נובעת מהעיצוב, או משירותי הקידום או הפרסום. לפעמים הגורם המשפיע ביותר על האתר הוא סיפוק התכנים שלו לגולשים. כתיבת תוכן לאתר צריכה לתת לגולשים בדיוק את מה שהם מחפשים, תכנים קולחים, מעניינים, נעימים לקריאה. לא כל אתר יכול לספק זאת, בייחוד משום שרוב האתרים מסתמכים על שירותי כתיבת תוכן שיווקי . בגלל שהכתיבה השיווקית כה רווחת ברשת, ויחד עם זאת עולה הפופולאריות של קופירייטינג - אתרים רבים נופלים בין הכסאות ומספקים תוכן שיווקי בלבד. וזה לא מה שהגולש תמיד מחפש. קופירייטר במערכת תוכן הוא דמות נהדרת ובעל מקצוע שתורם המון לאתר - אך זה לא מספיק. כתיבת תוכן לאתר צריכה לספק קצת יותר - צריך להיעזר גם בכותבי תכנים מסוגים שונים על מנת להביא לגולש תכנים קצת שונים בנוף הוירטואלי.
פתרונות תוכן שירותי כתיבת תוכן לאתר
הנך נמצא כאן: כתיבה שיווקית, גם לכם זה כדאי!.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4817 20198 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |