מחבר המאמר: יניב שולדנפרי |
בפני כל עסק חדש או עסק מתחדש עומדת מלאכת עיצוב החנות. בין אם מדובר בחנות קטנטנה של 15 מטר מרובע או בין אם מדובר בסופר ענק של 8000 מטר מרובע - בפני כל עסק חדש עומדת מלאכה לא פשוטה אך יחד עם זאת מאוד מהנה. וודאי חלקנו הגדול נעזרים בצורה כזאת או אחרת בבן אדם מתחום העיצוב או שלפחות התנסה פעם או פעמיים בעיצוב חנות או בעיצוב חלל. המטרה העיקרית קודם כל של החנות הינה להיות פונקציונאלית עבור הלקוחות הפוטנציאלים ולהוות להם את הפלטפורמה האידיאלית עבורם לקנות, לקנות ולקנות... הרי מעבר להכל מוטי מהשכונה לא פתח את המכולת המקומית בשביל שהיא תהייה יפה, או בשביל שהיא תהייה מעניינת - בראש ובראשונה מוטי השקיעה את מיטב כספו (וכנראה את מיטב כספו של הבנק..), לקח סיכונים גדולים ומוטי קודם כל רוצה למכור ולהרוויח. כמובן שהיופי והעניין חשובים, אף אחד לא חולק על כך, אך הגדולה האמיתית הינה לעשות סינרגיה אופטימאלית בין היופי והעניין לבין הפונקציונאליות של העסק וכמובן עלות הקמתו.
איך מתחילים:
ראשית על כל בעל עסק לתכנן מראש את מיקומם של המדפים בחנות. לא משנה אם יש לך עסק של חנות בגדים, מכולת, חנות לטיסנים או דוכן פלאפל - כולנו זקוקים למדפים בעסק, וזה כולל מדפים לאחסנה באגף האחורי או במחסן וזה כולל מדפים לתצוגה אם אתה מוכר סחורה כזאת או אחרת. אז ראשית על כל בעל עסק לתכנן את מיקומם של המדפים, לחשוב היכן יהיה כל מדף, באיזה גובה וכמה קומות, איזה סוג של מדף הוא צריך למוצרים הספציפיים שלו ומהם השימושים שהוא הולך לעשות במדפים הרלוונטים (כמו כן לחשוב מה יהיה העומס המירבי על המדפים).
אילו סוגי מדפים קיימים:
המאמר נכתב על ידי יניב שולדנפריי - פאגא קידום אתרים ובניית אתרים
הנך נמצא כאן: אילו מדפים קיימים בשוק ולמי זה טוב.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4760 20109 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |