אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » צרכנות וקניות » האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?

האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?

מחבר המאמר: shaibres
פורסם בקטגוריה: צרכנות וקניות
המאמר נקרא 240 פעמים
תאריך פרסום: 28.06.13
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


קריאה מומלצת בנושא צרכנות וקניות

5 מכונות קפה שיעשו לכם את זה

אתם רוצים ליהנות מהחיים הטובים ומהי הדרך הטובה ביותר ליהנות מהם אם לא על ידי רכישה של מכונות קפה.

יש כול כך הרבה ספקולציות על תפקידו של האינטרנט בחיינו, מה שברור שהאינטרנט הוא מרכז חיינו בכול תחום. אבל האם באמת האינטרנט הוא מרכז קניות אחד גדול למכירת מוצרים או שירותים.

הסטטיסטיקה האחרונה שראיתי לאחר אין ספור של סטטיסטיקות בתחום האינטרנט אומר כי "99% מהצרכנים באינטרנט לא קונים בסוף. הם עושים מחקר, משווים מחירים, בודקים מתחרים, ומחפשים! רק 1% קונה בסופו של דבר וגם זה רק אחרי חמישה ביקורים בממוצע" והשאלה היא איך באמת להתייחס לנתון הזה, ויותר נכון כיצד הוא נבדק בכלל?

אני מסכים לעובדה שהאינטרנט בנושא הצריכה הצרכנית שלו הוא יותר ספר טלפונים דמוי "דפי זהב" אלקטרוני אשר מוצא את המוצר או השירות שחיפש, ועכשיו מתחיל תהליך של רכישה. לא בטוח שאחוז הרכישה הוא גבוהה כי עדיין אנשים לא יוותרו על חווית הקניה בטח שלא מוצע להם שפע ענק של מרכזי קניות פתוחים ומקורים אשר מציעים להם שפע אדיר ביחד עם בילוי מעניין וחטיף נפלא.

אני כן חושב שהאינטרנט בהיבט הצרכני שלו הוא לאותם צרכנים אשר עיניהם יוצאות למרכזי קניות אינטרנטיים עולמיים כמו EBAY ו-ALIBABA או AMAZONE   וחברות ומותגים בינלאומיים המעניינים את הצרכנים הישראליים. כאן אני בטוח שאם היו מחלקים את הרכישות באינטרנט מספקים בישראל לספקים עולמיים היינו רואים פער עצום בין ריבוי הרכישה מחו"ל למיעוט הרכישה מבפנים.

אני רוצה להתייחס רק להיבט המסחרי של אתרי האינטרנט ולתפקידם במוח האנושי ולהוציא את התובנה כי הריצה והחשיבה הכול כך מוקפדת של בעלי עסקים בישראל הבונים אתרים מתוך תקווה כי האתר שלהם ימכור כאן בישראל הפך לחשיבה מרכזית אצלם וכגודל הצפייה כך גודל האכזבה.

אני דווקא חושב שהאינטרנט והאתרים המופיעים בו הוא יותר לאינפורמציה וקבלת החלטות בשטח הצרכני מאשר ביצוע רכישות בפועל. אני רוצה לעשות הבחנה בין שני אלמנטים להתייחסות הצרכן לאינטרנט האחד הוא הנוחות של הזמנות בתחום הבידור, התחבורה, האירוח, לבין רכישות בפועל של אלמנטים צרכניים אישיים וביתיים. אני מאמין שהחלוקה לשני קטגוריות שהזכרתי היא החלוקה הנכונה בשימוש צרכני באינטרנט.

בכלל, אני חושב שבעלי עסקים לא עושים את ההפרדה בין הרצון שלהם למכור דרך אתרי האינטרנט לרצון של הלקוח להשתמש באינטרנט כספר טלפונים פרסומי, פעם זה היה דפי זהב והיום זה פשוט "גוגל"

יכולים לבוא הציניקנים ולהכריז "מהיכן הביטחון הזה שאנשים ממעטים לרכוש מוצרי צריכה ישראלים באינטרנט"? והתשובה שלי תהיה פשוטה למרות שאני חוזר עליה פעם שנייה במאמר " האדם, בן התמותה, בן האנוש חייב לחוש את חווית הקניה. עולם האינטרנט לא ישנה לו הרגל זה.

 

Read More 



אודות מחבר המאמר:

כל הזכויות שמורות לטליה מחשבים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו? תגובות למאמר האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?
דלתות אוטומטיות מסוגים שונים ולכל מטרה
מידע כללי - שליחויות משפטיות
בחירת גאדג'טים ומתנות מקוריות לגבר
הרכבים שונים של רמקולים שקועים
רוצים ללכת לקניון? תשלמו
טיפים לבחירת קסדות לאופנועים
מתנות לעובדים - יצירתיות ומקוריות
איך בוחרים בקבוק שתייה?
למה כדאי לרכוש תבניות סיליקון?
סלסלות שי - מתנה נהדרת לכל אחד
בחירת מתנה לאישה
מתנות לראש השנה
להזמין משלוח מחברת משלוחים
מכונות קפה בעולם הצרכנות

הנך נמצא כאן: האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.