| 
						 | 
יש כול כך הרבה ספקולציות על תפקידו של האינטרנט בחיינו, מה שברור שהאינטרנט הוא מרכז חיינו בכול תחום. אבל האם באמת האינטרנט הוא מרכז קניות אחד גדול למכירת מוצרים או שירותים.
הסטטיסטיקה האחרונה שראיתי לאחר אין ספור של סטטיסטיקות בתחום האינטרנט אומר כי "99% מהצרכנים באינטרנט לא קונים בסוף. הם עושים מחקר, משווים מחירים, בודקים מתחרים, ומחפשים! רק 1% קונה בסופו של דבר וגם זה רק אחרי חמישה ביקורים בממוצע" והשאלה היא איך באמת להתייחס לנתון הזה, ויותר נכון כיצד הוא נבדק בכלל?
אני מסכים לעובדה שהאינטרנט בנושא הצריכה הצרכנית שלו הוא יותר ספר טלפונים דמוי "דפי זהב" אלקטרוני אשר מוצא את המוצר או השירות שחיפש, ועכשיו מתחיל תהליך של רכישה. לא בטוח שאחוז הרכישה הוא גבוהה כי עדיין אנשים לא יוותרו על חווית הקניה בטח שלא מוצע להם שפע ענק של מרכזי קניות פתוחים ומקורים אשר מציעים להם שפע אדיר ביחד עם בילוי מעניין וחטיף נפלא.
אני כן חושב שהאינטרנט בהיבט הצרכני שלו הוא לאותם צרכנים אשר עיניהם יוצאות למרכזי קניות אינטרנטיים עולמיים כמו EBAY ו-ALIBABA או AMAZONE וחברות ומותגים בינלאומיים המעניינים את הצרכנים הישראליים. כאן אני בטוח שאם היו מחלקים את הרכישות באינטרנט מספקים בישראל לספקים עולמיים היינו רואים פער עצום בין ריבוי הרכישה מחו"ל למיעוט הרכישה מבפנים.
אני רוצה להתייחס רק להיבט המסחרי של אתרי האינטרנט ולתפקידם במוח האנושי ולהוציא את התובנה כי הריצה והחשיבה הכול כך מוקפדת של בעלי עסקים בישראל הבונים אתרים מתוך תקווה כי האתר שלהם ימכור כאן בישראל הפך לחשיבה מרכזית אצלם וכגודל הצפייה כך גודל האכזבה.
אני דווקא חושב שהאינטרנט והאתרים המופיעים בו הוא יותר לאינפורמציה וקבלת החלטות בשטח הצרכני מאשר ביצוע רכישות בפועל. אני רוצה לעשות הבחנה בין שני אלמנטים להתייחסות הצרכן לאינטרנט האחד הוא הנוחות של הזמנות בתחום הבידור, התחבורה, האירוח, לבין רכישות בפועל של אלמנטים צרכניים אישיים וביתיים. אני מאמין שהחלוקה לשני קטגוריות שהזכרתי היא החלוקה הנכונה בשימוש צרכני באינטרנט.
בכלל, אני חושב שבעלי עסקים לא עושים את ההפרדה בין הרצון שלהם למכור דרך אתרי האינטרנט לרצון של הלקוח להשתמש באינטרנט כספר טלפונים פרסומי, פעם זה היה דפי זהב והיום זה פשוט "גוגל"
יכולים לבוא הציניקנים ולהכריז "מהיכן הביטחון הזה שאנשים ממעטים לרכוש מוצרי צריכה ישראלים באינטרנט"? והתשובה שלי תהיה פשוטה למרות שאני חוזר עליה פעם שנייה במאמר " האדם, בן התמותה, בן האנוש חייב לחוש את חווית הקניה. עולם האינטרנט לא ישנה לו הרגל זה.
 
 
 תגובות למאמר האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?
 תגובות למאמר האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו? איך לבדוק רכב יד שנייה לפני קנייה, כדי למנוע בעיות בעתיד
  		
	איך לבדוק רכב יד שנייה לפני קנייה, כדי למנוע בעיות בעתיד יום הרווקים הסיני - גם בישראל חוגגים ונהנים ממבצעים
  		
	יום הרווקים הסיני - גם בישראל חוגגים ונהנים ממבצעים מה השירותים של חברת ניקיון
  		
	מה השירותים של חברת ניקיון בלאק פריידי - כך תוכלו למצוא מבצעים טובים באתר ישראלי
  		
	בלאק פריידי - כך תוכלו למצוא מבצעים טובים באתר ישראלי שופינג איי אל - כך תוכלו להנות ממבצעים שווים במיוחד
  		
	שופינג איי אל - כך תוכלו להנות ממבצעים שווים במיוחד 4 טיפים לחיסכון בדיו
  		
	4 טיפים לחיסכון בדיו מה עלינו לדעת על מדי PH
  		
	מה עלינו לדעת על מדי PH What is an Autoclave?
  		
	What is an Autoclave? סוגי מיקרוסקופים למעבדה
  		
	סוגי מיקרוסקופים למעבדה עיצוב פנים - יתרונות וחסרונות
  		
	עיצוב פנים - יתרונות וחסרונות שימושים של מדי טמפרטורה
  		
	שימושים של מדי טמפרטורה What we need to know about an incubator
  		
	What we need to know about an incubator אתר קניות באינטרנט
  		
	אתר קניות באינטרנט אתר קניות באינטרנט
  		
	אתר קניות באינטרנט רעיונות נפלאים למתנות לפסח ב-2020
  		
	רעיונות נפלאים למתנות לפסח ב-2020הנך נמצא כאן: האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?.
|   | פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. | 
| 4887 20337 239 | כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |