אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » צרכנות וקניות » המועצה הישראלית לצרכנות - תחרות "הטעות החשבונית הגדולה"

המועצה הישראלית לצרכנות - תחרות "הטעות החשבונית הגדולה"

מחבר המאמר: clientsforum1
פורסם בקטגוריה: צרכנות וקניות
המאמר נקרא 299 פעמים
תאריך פרסום: 21.04.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


קריאה מומלצת בנושא צרכנות וקניות

5 מכונות קפה שיעשו לכם את זה

אתם רוצים ליהנות מהחיים הטובים ומהי הדרך הטובה ביותר ליהנות מהם אם לא על ידי רכישה של מכונות קפה.

זה אולי מפתיע לגלות שהמועצה הישראלית לצרכנות מדווחת שרק חצי מהצרכנים בודקים את החשבונות שלהם. כלומר, יש אחוז ניכר של אנשים שלא יודעים בדיוק כמה הם משלמים, והאם הם לא משלמים יותר מדי.

על כן, במטרה לעודד יותר אנשים לבדוק את החשבונות ולוודא שהם משלמים כפי שהם אמורים לשלם, הכריזה המועצה על קמפיין "עושים חשבון לחשבון". ככל הנראה בעקבות הקמפיין, רבים בדקו את החשבונות שלהם ואכן גילו טעויות. תלונות רבות הגיעו אל המועצה לצרכנות בעקבות זאת.

אני בטוחה שזה לא חדש לכם – מי לא נתקל בטעות בחשבון כשהוא יצא מהסופר. ולרוע המזל זה לא משנה אם מדובר בשופרסל, מגה או רמי לוי. אין מה לעשות, מדובר באנשים ולכן תמיד עלולות להיווצר טעויות. רק לפני מספר ימים חברה שלי סיפרה שלאחר בדיקה מהירה של החשבונית בסניף של מגה, היא גילתה שעל אף שפריט שקנתה היה במבצע, היא חויבה בקופה על המחיר המלא.

אמנם קניות בסופר עשויות להיות חוויה מתישה, ועל כן לאנשים רבים אין כוח לעבור על החשבונית הארוכה שקופאית שופרסל מגישה להם, אך כדאי ומומלץ לעשות זאת בכל אופן. מספר השקלים שאתם משלמים ללא צורך כל שבוע בקניות בסופר מצטברים לכדי סכום משמעותי בסוף החודש. וכדאי לקחת בחשבון שטעויות בחשבונית עשויות ליפול בכל חשבונית – בין אם מדובר בחשבון החשמל, החשבון של הקניות מהום סנטר, או חשבון הסלולר של סלקום, פלאפון או אורנג'.

על כן, לאחרונה הכריזה המועצה לצרכנות על תחרות בשם "הטעות החשבונית הגדולה". המטרה גם כאן היא להמשיך ולעודד את הצרכנים לעשות את מה שהכי טוב בשבילם – לבדוק את החשבונות. ככלות הכל, הבדיקה של החשבונות מונעת מהצרכן לשלם יותר מדי ועוזרת לו לעשות החלטות מודעות וחכמות יותר בנוגע לקניות שלו.

התחרות מעודדת את הצרכנים להעלות לאפליקציית התחרות בפייסבוק בעמוד המועצה לצרכנות, את הטעויות הגדולות ביותר שהם מוצאים בחשבוניות שלהם. בשלב שני, תבחן המועצה לצרכנות את החשבונות ותבדוק את הטעויות שבהן מדובר. בסופו של דבר האדם שיציג את החשבון עם הטעות הכי גדולה, יזכה בשני כרטיסי אח"מ (VIP) לסרט.

בסיכומו של דבר, מדובר בתחרות שמעודדת את האנשים להיות מודעים יותר ולעקוב אחרי ההוצאות שלהם. לצערנו טעויות בחשבוניות הן דבר נפוץ מאוד, וחבל שתשלמו יותר.



אודות מחבר המאמר:

הביעו את דעתכם על החברות הבאות:

סלקום פלאפון  אורנג' 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר המועצה הישראלית לצרכנות - תחרות תגובות למאמר המועצה הישראלית לצרכנות - תחרות "הטעות החשבונית הגדולה"

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר המועצה הישראלית לצרכנות - תחרות "הטעות החשבונית הגדולה". רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

האם האינטרנט הוא הקניון הצרכני שלנו?
דלתות אוטומטיות מסוגים שונים ולכל מטרה
מידע כללי - שליחויות משפטיות
בחירת גאדג'טים ומתנות מקוריות לגבר
הרכבים שונים של רמקולים שקועים
רוצים ללכת לקניון? תשלמו
טיפים לבחירת קסדות לאופנועים
מתנות לעובדים - יצירתיות ומקוריות
איך בוחרים בקבוק שתייה?
למה כדאי לרכוש תבניות סיליקון?
סלסלות שי - מתנה נהדרת לכל אחד
בחירת מתנה לאישה
מתנות לראש השנה
להזמין משלוח מחברת משלוחים
מכונות קפה בעולם הצרכנות

הנך נמצא כאן: המועצה הישראלית לצרכנות - תחרות "הטעות החשבונית הגדולה".

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.