אימון של פילאטיס תורם לאוכלוסייה

שיטת אימון פילאטיס או פילאטיס מכשירים הינה אימון אשר אינו קשה כלל וכלל. הוא מאוד עוזר לשקם את הגוף ועוזר מאוד ליציבותו. לאחר ששיטת האימון של פילאטיס נעשתה נפוצה כל כך ברחבי הארץ אך בעיקר ניתן לראות כי כיום הרבה עושים פילאטיס בתל אביב.

 

שיטת אימון של פילאטיס או של פילאטיס מכשירים, עובדת על הארכתם של השרירים ולא על קיצור וכיווצם של השרירים כפי שעובדים באימון של חדר כושר.

 

אנו עושים אימון קשה בחדר כושר, אך לא כך אימון פילאטיס אשר הינו קל ומתמקד בשריריים הפנימיים של הגוף אשר אינם גלויים לעין. פילאטיס או פילאטיס מכשירים מחזק את הגוף, הנפש ואת הבריאות.

 

אימון של פילאטיס או של פילאטיס מכשירים מתאים לכל אחד כמעט בכל גיל. ניתן לראות כי כמעט מידי יום ביומו מספר רב מאוד של אנשים עושים אימון פילאטיס בתל אביב או פילאטיס מכשירים.

אימון של פילאטיס אינו קשה וגם כמובן אימון של פילאטיס מכשירים תורם ועוזר באופן משמעותי לאילו אשר סובלים מפציעות גופניות, האימון מקל על הכאבים אשר נובעים עקב בעיות גב, ברכיים, כתפיים.

ניתן לראות כי עושים פילאטיס בתל אביב אשר הוא נחשב חלק מן הפיזיותרפיה. כתוצאה מכך הגוף מחלים מן הפציעה אשר יש למטופל באופן יותר קל ויותר מהיר. ישנם אפילו מצבים אשר בהם אימון של פילאטיס או של פילאטיס מכשירים לפי הצורך של המטופל יכול למנוע ניתוח.

 

נשאלת השאלה למי מתאים אימון פילאטיס:

1)תינוקות - הרבה מן האוכלוסייה לא יודעים כי אימון של פילאטיס מתאים גם לילדים.

2)אנשים עם בעיות רפואיות – אנשים עם בעיות גב, ברכיים או כל בעיה אחרת של שרירי הגוף פילאטיס או פילאטיס מכשירים עוזר מאוד לפתור או לפחות להקל על בעיות אילו.

3)נשים בהריון – ניתן לבצע אמון של פילאטיס בזמן ההיריון כיוון שאימון זה אינו קשה והוא עוזר.

4)נשים לאחר לידה – נשים לאחר לידה יכולות לחזור ולקבל שוב את הכוח שהיה להם לפני ההיריון בעזרת אימון פילאטיס.

 

ניתן לראות כי אימון של פילאטיס עוזר ויעיל למגוון רחב של אנשים. לכן מומלץ לעשותו.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי