אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקיון משרדים – תחילת דרך לכל משרד

רבים אומרים (וצודקים) שכל דרך של עסק מתחיל בצורתיו השונות שנראות כלפי כל לקוח עתידי, באם לקוח עתידי שלנו רואה את העסק כמקום מצוחצח ונקי ייראה הוא במקום כמקום רציני וישר החלטות אבל באם העסק יהיה מלוכלך, פחים מלאים, וילונות מאובקים וכד' הלקוח יסתובב ויחליט שאם אותה חברה לא יכולה לדאוג למצב של ניקיון משרדים מושלם, אין מצב שיכול גם לשלוט על ניקיון תיקי הלקוחות, מחקרים רבים הראו את הצדק שבדבר רושם ראשוני ומשם לרוב מגיעות חברות ניקיון משרדים למצב של הכנסה חודשים קבועה ממקומות ועסקים חדשים בתחומים שונים.

ניקיון משרדים – נקי מצרות

באם אנחנו דואגים לעסק שלנו, מן הסתם שנדאג גם לניקיון שלו, ניקיון משרדים מוכיח את רצינות המקום כמקום "נקי" מבעיות, הן מבחינה פיזית והן מבחינה עסקית. ניקיון משרדים יכול להתבטא בכמה צורות, בתור התחלה ניתן לראות איך חברת ניקיון משרדים דואגת לשמור על אותו ניקיון, באם זה בעזרת עבודות פוליש מוצלחות אשר דואגות לשמר את ההברקה של המקום, עסקים רבים מתחילים עם מקום אשר עבר כמה וכמה עסקים לפני כן, מה שאומר שמהמשרד נראה אולי לפעמים נחמד אבל הרצפה עברה שולחנות ועקבים רבים במקום. עבודות פוליש מוצלחות יכולות להראות איך המקום נראה מבריק ונוצץ יותר מתמיד.

עסקים לפעמים לוקחים את רעיון הניקיון כמובן מאליו, מעיין כמה שעות בחודש שמגיעה עוזרת ומרוקנת פחים, לעומת מחקרים רבים המקום טועה! ניקיון משרדים דואג לשמר את מקום העסק כמקום נקי אל מול גל אותם לקוחות פוטנציאלים שמגיעים למקום בכל זמן נתון. ניקיון משרדים הוא לא רק שיהיה נקי, ניקיון איכותי שומר לנו גם על איכות הבריאות שלנו. כיום, ניתן לדעת שהמון משרדים מזלזלים לפעמים בניקיון המשרד ולשם כך מצטברים כמויות גדולות של אבק ומשם ניתן לראות איך זה מזיק לבריאות העובדים ואף המנהלים. ניקיון משרדים הוא לא רק ניקיון אבק מאת העוזרת של הבניין, ככל שנדאג לניקיון המשרד שלנו בצורה איכותית יותר כך נקבל זאת כפידבק מכל עובר ושב, ניקיון משרדים זה גם לעובדים, גם למנהלים וכמובן גם לאותן חברות ניקיון.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.