אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח אף פורום

החלטתם שאתם מעוניינים לעבור ניתוח פלסטי ואתם מחפשים מידע אמין בנושא? מזה זמן רב שניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים הם לא פריבילגיה של עשירי העולם ותו לא. בעולם של ימינו, טיפולי קוסמטיקה ורפואה פלסטית מוצעים במחירים שווים לכל כיס. המחיר, בשילוב עם החידושים הטכנולוגיים, גרמו למצב בו הרבה אנשים מרגישים חופשיים יותר לספר בפתיחות על הטיפולים שחוו. בימינו אין יותר סיבות שבגללן צריך להתביש - בדור הזה טיפול אסתטי זה כבר סימן לטיפוח והעצמה אישית. הבחירה לעבור ניתוח פלסטי זה החלטה מורכבת, כזו שדורשת כוחות נפש רבים, סיבולת גופנית ובזמן תהליך ההחלמה, גם הרבה מאד סבלנות. חשוב מאוד שתבחרו במנתח מוכר, אחד שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו בעיניים עצומות והיכנסו לתהליך רק, אבל רק אם תהיו שלמים עם בחירתכם, כיוון שכל שינוי בגופנו הוא הרי שינוי לכל החיים. מה כדאי לשאול כאשר מתכננים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, ומאילו דברים יש להיזהר? צריכים תיקון ניתוח אף? קבלו כמה עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב:- ניתוח אף: אחרי הטיפול האף בדרך כלל הופך נפוח. ניתן להפחית קצת את הנפיחות והאדמומיות באמצעות צינון האזור עם שקיות מלאות בקרח או בעזרת שקיות של ירקות קפואים. - בימים הראשונים לאחר הניתוח סביר להניח שתתקשו לצחצח שיניים. לפיכך מאד מומלץ, באופן זמני, להשתמש במי פה לשמירה על היגיינת השיניים. - ניתוח חזה: במשך השבועות שלאחר הורדת התפרים מומלץ להשתמש בעת הרחצה במקלחת בסבון אנטיבקטריאלי. סבונים אלה מכילים חומר כימי עדין שמחטא את האזור הרגיש ועוזר במניעה של זיהום. - עדיף שלא להפעיל לחץ או כוח כלשהם על הזרועות או החזה אחרי שעוברים ניתוח חזה, שכן הלחץ יכול להוביל להתרחבות הצלקות. - טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: אחוזי חומרי אלפא-הידרוקסי שמותרים לשימוש במכונים קוסמטיים הם עשרה אחוזים. פילינג עם חומרים עם ריכוז גבוה מזה של חומצות אלפא הידרוקסי מותר רק על-ידי דוקטור לרפואה. - חשוב מאוד להכנס אל ניתוח מתיחת הפנים במשקל הממוצע שלך. השתדלי להימנע מהשמנה רצינית וירידה במשקל אחרי הניתוח. עליה במשקל גורמת פעמים רבות להתרחבות של ה צלקות בעוד הרזייה עשויה לגרום להצטברות עודפי עור. תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, אם תרצו לשמוע עוד בנושא ניתוח פלסטי באף או על ניתוח אף תמונות

אודות מחבר המאמר

מומלץ מאוד לכם לקרוא את המאמרים הבאים שלנו העוסקים בנושא ניתוחי אף או לבקר באתר עלות ניתוח אף. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בסביבה בטוחה ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. בברכת בריאות ויופי!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.