אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רשת צהרונים

אפטר סקול רשת צהרונים – צהריים טובים!

 

מי שסבור שלהיות הורים זו משימה פשוטה, כנראה ש...אין לו ילדים. הורים אחראים לדאוג ללא מעט עניינים: עבודה, סידורים אישיים, אחזקת הבית, דאגה לילדים, מציאת תעסוקה לילדים, חינוך הילדים ועוד. במטרה להקל על ההורים במציאת פתרונות יצירתיים, כדי להעסיק את הילדים בסיום יום הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים, הוקמה אפטר סקול – רשת צהרונים ארצית. אם חשוב לכם בתור הורים לספק לילדיכם מסגרת חינוכית וחווייתית ראויה לשעות אחרי הלימודים – אפטר סקול רשת צהרונים - זו התשובה! לא עוד רביצה חסרת תכלית מול הטלוויזיה או המחשב, אלא פעילויות מעשירות, הכנת שיעורי בית, ארוחה חמה ואווירה נעימה הם אלה שיעסיקו את הילדים בתום יום הלימודים בבית הספר ובגן.

 

אפטר סקול רשת צהרונים – למה דווקא אנחנו?

 

אפטר סקול רשת צהרונים תעניק לילדכם העשרה וכיף בכל יום. הפעילויות שמועברות במסגרת צהרונים של אפטר סקול כוללות מגוון רחב חוגים, ספורט, הכנת שיעורי בית, משחקייה ואינסוף אטרקציות מתקדמות. לצד כל העושר החוויתי הזה, אנחנו לא חוסכים בכל הקשור על הקפדה מרבית בכל הנוגע לבטיחות, הסעות וחציית כבישים. את אפטר סקול רשת צהרונים מפעיל צוות מדריכים חם ואוהב, שמחכה לילדים עם ארוחה חמה ופעילויות העשרה מדליקות בסיום כל יום לימודים בבית הספר או בגן.באפטר סקול רשת צהרונים אנחנו עושים הכול כדי לגרום לילד תחושה נינוחה ובטוחה, ודי שירגיש בבית.

 

בטיחות, צוות הדרכה מיומן, חוגים וארוחה חמה

 

באפטר סקול רשת צהרונים איננו מתפשרים על דבר ומעניקים לילד את כל האלמנטים הדרושים להתפתחותו:

בנוסף, לאורך כל השנה נערכות פעילויות ענפות הכוללות מגוון אטרקציות, ביניהן: מופעי קוסמים, מתקנים מתנפחים, טרקטורונים, מיני גולף, הצגות, מספרי סיפורים ועוד.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.