אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אוסמולייט - מזון רפואי

הכול על המזון הרפואי אוסמולייט :

אוסמולייט הוא מזון רפואי חדשני שמיועד לאנשים שזקוקים לתחליפי תזונה, הוא משמש בעיקר את אוכלוסיית בני הגיל השלישי אך הוא משמש גם חולים במחלות קשות או אנשים שסובלים מבעיות עיכול שונות.

 

אוסמולייט נועד לתת פיתרון לאנשים שמתקשים באכילה, אלה יכולים להיות אנשים לאחר טיפולים רפואיים קשים שמתקשים לאכול באופן סדיר או אנשים שסובלים מכיבים בפה בגלל שימוש ארוך בתרופות, כמו כן הוא מתאים לאנשים תשושים שאינם מסוגלים לאכול די כדי לא לאבד ממשקלם.

 

הרבה אנשים סובלים מבעיות של שלשולים קשים ומהקאות בעקבות טיפולים שונים ובניהם טיפולים כימותראפיים כחלק מטיפול במחלת הסרטן, אנשים אלו לא מסוגלים לאכול והפתרון המושלם בעבורם הוא לקיחת תוסף תזונה.חשוב לציין כי יש קשר ברור בין אכילה נכונה ובין החלמה שכן יש חשיבות כפולה ומכופלת ללקיחת תוספי תזונה בעת מחלות ולכן אנשים שסובלים מהקאות קשות ושלשולים מקבלים אוסמולייט כתחליף תזונה או כתוסף תזונה, הוא נספג מאוד מהר בגוף ובו קלוריות רבות ולכן הוא מומלץ ביותר.מהם היתרונות של לקיחת אוסמולייט ?

 

אוסמולייט הוא מזון רפואי בו יש חלבונים, ויטמינים ומינראלים החיוניים לאנשים ובייחוד לקשישים ולכן הוא מומלץ כל כך, ניתן לקחת אותו כתחליף מלא לאוכל בלקיחה של ארבע מנות ליום או כתוסף תזונה לאנשים שסובלים מתת תזונה אך עדיין מסוגלים לאכול. כשלוקחים אוסמולייט כתוסף תזונה יש לקחת אותו על פי הוראות הרופא המטפל בלבד.

 

כיצד יש ליטול אוסמולייט ?

 

אוסמולייט הוא מזון רפואי נוזלי, אנשים נוטלים אותו בדרכים שונות כשהמקובלת ביותר היא כשתייה, חשוב לזכור כי אין מדובר במזון נוזלי מר וחסר טעם אלא על נוזל שטעמו שופר וניתן למצוא אותו בטעמים רבים כגון וניל או תות.לקיחת אוסמולייט צריכה להיעשות לאחר היוועצות עם רופא מטפל שכן בתחום זה יש לקבל הדרכה לגבי הכמויות, הסוגים והדרכים שיש ליטול את התוסף.

 

ניתן לקבל אוסמולייט גם כמזון בצינורית ולכן הוא משמש חולים סיעודיים במצבים קשים ביותר, ניתן לאכול אותו גם בין הארוחות כתוסף תזונה.


אודות מחבר המאמר

המאמר בחסון שירותי בריאות בישראל - מזון רפואי,  רשימת חברות מזון רפואי , ציוד רפואי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.