אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לעשות כסף באינטרנט מנדל''ן ?

איך לעשות כסף  מנדלן, האם זה בכלל אפשרי? בהחלט שאפשר, אנשים עושים מזה הרבה כסף, עשו מזה הרבה כסף בעבר, וכנראה שגם יעשו מזה הרבה כסף בעתיד. אבל כדי להרוויח מנדל''ן צריך להבין בנדל''ן, ועוד דבר – צריך הון התחלתי. גם אם נפלה בידך עסקת נדלן נפלאה ואין לך את הכסף כדי לרכוש את פיסת הנדל''ן הזאת, או פיסת האדמה הזאת, אז מה כל זה שווה לך?  

 

מה הפתרון? דרך אחת היא לפנות למספר מומחים בנדל'ן ולבקש לראיין אותם. הראיון מתבצע בהקלטה, ולאחר מכן אתה מפיק מזה דיסק וגם ספר כתוב בפורמט PDF, ומזה אתה מרוויח כסף באינטרנט מומחה הנדל''ן ישיב על השאלות, וכך יעביר המון אינפורמציה חשובה לכל מי שמעוניין לגלות איך אפשר לעשות כסף מנדל''ן. הראיון יהפוך למוצר מוקלט ואף למוצר בצורה של ספר אלקטרוני. את שני אלה ניתן למכור ללקוחות המתעניינים בנושא ורוצים לעשות הון משוק הנדל''ן. איזה נכסים כדאי לקנות, מהם האזורים החמים, מה צריך לבדוק לפני שרוכשים דירה חנות או חלקת אדמה?  איך להשקיע, במה כדאי להשקיע? אתה צריך להגיע מוכן לראיון ולשאול את השאלות הנכונות והחשובות. מומחה הנדל''ן, יורשה לדבר על העסק שלו, ולקדם את עצמו במהלך הראיון, וזוהי גם אחת הסיבות שהוא יהיה  מוכן לראיון הזה. מכיוון שהראיון גם מקדם את העסק שלו. אז אם אתה עצמך לא מבין בתחום ולא  יודע איך לעשות כסף מנכסים כאלה, אתה יכול לגייס את האנשים שיודעים וליצור מוצרים בנושא. הנרי פורד העיד על עצמו שאין הוא מומחה גדול, אבל הוא הקיף את עצמו במיטב המומחים, וזהו פקטור חשוב ביותר שהפך אותו למיליונר מצליח. אפשר לעשות הרבה מאוד כסף מללמד אנשים איך לעשות משהו. לעתים מכירת הספרים איך לעשות, מכניסה אפילו יותר כסף מעצם עשיית הדבר אודותיו מלמדים. דבר נוסף שאתה יכול להרוויח בדרך הוא אכן ללמוד מאותו מומחה נדל''ן איך באמת לעשות כסף מהתחום, וכך אתה גם מרוויח ממכירות הספר שמלמד כיצד לעשות זאת, וגם מרוויח מכך שלמדת איך לעשות כסף בעצם העניין, ואתה מסוגל לעשות כסף מנדלן – שתי ציפורים במכה אחת, לא רע בכלל. 


אודות מחבר המאמר

גלה עוד, כיצד להרוויח כסף באינטרנט – 10 שיטות מעולות להרוויח באינטרנט איך לעשות כסף – 51 שיטות להרוויח כסף

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.