אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אודות ניתוח למתיחת בטן

ניתוחים פלסטיים זכו לתומכים רבים מכל רחבי העולם, בשל החדשנות התמידית במציאת דרכים לשיפור המראה החיצוני של הגוף. ניתוח למתיחת בטן איננו יוצא דופן. אחד הניתוחים הפלסטיים הכי מבוקשים הוא ניתוח למתיחת בטן (באנגלית: abdominoplasty), אשר נועד להפוך כל בטן לקשיחה וחלקה. אם הינכם מודאגים מהצורה הרופסת שקיבלה הבטן שלכם לאחרונה, מתיחת בטן יכולה להיות הפתרון בשבילכם!

אודות הניתוח למתיחת בטןבניתוח למתיחת בטן, שומנים ועור עודף בחלקה התחתון של הבטן מוסרים. לאחר תפירת החתך ומתיחת העור, התחושה היא של בטן מוצקה, חלקה ושרירית יותר. ישנם מספר סוגי ניתוחים למתיחת בטן: ניתוח מתיחת בטן מסורתי, מיני ניתוח למתיחת בטן, ניתוח אנדוסקופי למתיחת בטן וניתוח מורחב למתיחת בטן. הבחירה באיזה סוג ניתוח תלויה כמובן בצרכיו ורצונותיו של המטופל.

מטופלים הנוטלים תרופות באופן קבוע, עליכם להפחית את המינון (רק בהמלצת רופא כמובן) כשבועיים לפני ביצוע מתיחת הבטן. אם המטופל מעשן, עליו להפסיק את העישון לפחות שבועיים לפני הניתוח.

גם אתם יכולים להנות מבטן שטוחה ומושלמת!מצב שכיח שבו מומלץ לבצע ניתוח למתיחת בטן, הוא כאשר הבטן רופסת ועודפי עור ושומן נראים בבירור. מצבים כאלו יכולים לקרות גם לאחר הריון, הורדת משקל קיצונית והזדקנות. ניתוח למתיחת בטן יכול לשפר מספר רב של בעיות אסתטיות כגון סימני מתיחה בעור.

מלבד התוצאה - בטן שטוחה, חלקה ומוצקה, ניתוח למתיחת בטן יכול לשפר את צורת המותניים (הצרת מותניים) ולכם להראות יפים יותר!

זמן התאוששותנכון שלוקח קצת זמן להתאושש לאחר ניתוח למתיחת בטן, לעיתים בין 3-6 חודשים. ייתכן גם שבמהלך תקופת ההתאוששות תחושו כאבים ואדמומיות באיזור שבו בוצע הניתוח. החדשות הטובות הן שהסיבוכים הנוצרים כתוצאה מניתוח למתיחת בטן הינם נדירים.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.