אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קייטנות קיץ

קייטנות קיץ – החלה ההרשמה!

 

רוחות חמות כבר מנשבות באוויר ומבשרות על בוא הקיץ. עם הקיץ מגיעה גם עונת קייטנות קיץ, וזה בדיוק הזמן לאתר בין קייטנות קיץ שונות את הקייטנה המתאימה ביותר עבור ילדיכם. ילדים רבים ברחבי הארץ מצפים בדריכות לחופש הגדול, שמסמן התאווררות ממסגרות הלימודים והזדמנות לכייף. הורים רבים רושמים את ילדיהם למסגרת קייטנות קיץ, כדי שלא יבזבזו את זמנם בבטלה גמורה תוך רביצה מול הטלוויזיה או בהייה במסך מחשב. קייטנות קיץ נותנות מענה להורים שמעוניינים לשמור על מסגרת ראויה עבור הילדים, בתחומים שונים. לרוב, מה שמנחה את ההורים בבחירת קייטנות קיץ הוא קידום הילדים מבחינה אישית, לימודית וחברתית. קייטנה מתאימה יכולה להוות מסגרת בה יוכלו הילדים לצבור חברים וחוויות, ו"על הדרך" גם לשפר את ההישגים האישיים. מיקומן של קייטנות קיץ היא מכרעת. ההעדפה היא שהקייטנות יהיו בקרבת הבית, על מנת שההורים יוכלו להמשיך בסדר יומם ועבודתם בלי לדאוג להסעות ועיכובים אפשריים.

 

קייטנות קיץ – חשוב לבחור נכון

 

איך יודעים לבחור מתוך המגוון העצום של קייטנות קיץ בקייטנה המתאימה ביותר?ישנם כל מיני סוגים של קייטנות קיץ: קייטנת מדעים, קייטנת אמנות, קייטנת טבע, קייטנת שפות ועוד. בחירה נכונה של קייטנה יכולה לעשות את כל ההבדל עבור הילד - בין חופש מבוזבז ומשעמם, לחופש גדול במלוא מובן המילה!בחירה של קייטנות קיץ צריכה להיעשות על פי צרכיו של הילד, בראש ובראשונה, נטיותיו, תחביביו, רצונותיו. ישנן קייטנות שעיקרן פיתוח הילד במישור ספציפי כמו לימוד השפה האנגלית, לעומת קייטנות שמספקות מענה בכל המישורים ומביאות איתן חבילה שלמה של פעילויות. לרוב, הילדים רוצים קייטנות כייפיות שלא דומות לחיי היומיום. כדי לרצות גם את ההורים וגם את הילדים הוקמו קייטנות קיץ שמשלבות קידום חברתי וחינוכי לצד הנאה ואטרקציות גדולות מהחיים. קייטנות קיץ של "אפטר סקול" הן כאלה בדיוק.

 

קייטנות קיץ של אפטר סקול – הדובדבן של הפעילויות לילדים!

 

קייטנות קיץ שהן גם חינוכיות וגם מהנות? יש חיה כזאת? בהחלט!קייטנות קיץ של אפטר סקול הן קייטנות קיץ יוקרתיות, בטוחות ובעיקר - הכי כיפיות לילדים! המומחיות של "אפטר סקול" היא פיתוח תכני העשרה ואטרקציות לילדים מטרום חובה ועד בית ספר יסודי (גילאי 4-12).קייטנות קיץ של אפטר סקול כוללות צוות מדריכים מקצועי, חם ואוהב שמחכה לילדים בכל בוקר, עם חיבוק גדול, ארוחה מזינה ואטרקציות בלתי רגילות, ביניהן: יום הישרדות עם כוכבי הישרדות, עיר הילדים בספארי, הופ מדע, קומיקס זבנג, יצירה ואמנות, שף צעיר, לונה פארק, בריכה, סירות פדלים ורובי מים, פארק נחשונים, סרט תלת ממדי בסינמה סיטי, טרקטורונים, רובי צבע, מכוניות עם שלט, מיני גולף, חליפות סומו, משחקייה מדהימה עם סוני פליסטיישן, נינטנדו wii החדש ועוד המון פעילויות שילדים אוהבים.


אודות מחבר המאמר

 <table dir="rtl">

 <tr><td>

 LoadSEO חברת

 מתמחה ב -"<a href="http://www.loadseo.co.il/">קידום אתרים</a>" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר

 <a href="mailto:Info@LoadSEO.co.il mailto:href= ">Info@LoadSEO.co.il <mailto:> </a>

 </td></tr>

 </table>

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.