אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דירות למכירה לזוגות צעירים

 

בעבור צעירים רבים הקנייה של הדירה הראשונה היא קנייה לא פשוטה בכלל, בדרך כלל אותם צעירים נמצאים בשנים הראשונות של הקריירה שלהם, חלקם עדיין סטודנטים, או שאולי הם כבר הורים לפעוטות רכים.

לכן לקיחת משכנתאות וכניסה להתחייבות ממושכת, יכולים להוות מעמסה מאוד כבדה על אותם זוגות צעירים, מצד שני כולנו יודעים שמחירי הנדל"ן בארץ רק ממשיכים לעלות ומי שאינו קונה דירה, למרות שברשותו כבר קיים ההון ההתחלתי צפוי לשלם מחיר גבוה הרבה יותר בעתיד.

לכן רבים מהזוגות מחפשים הזדמנויות ופרוייקטים חדשים של בנייה שנועדו במיוחד לאותם זוגות צעירים, פרוייקטים אלו נעשים הרבה פעמים בעידודה של הממשלה וגם בעידודן של העיריות ושל המועצות המקומיות אשר מעונינות למשוך תושבים צעירים לסביבתם. פרוייקטים אלו שבהם הדירות נמכרות עוד לפניי שהן נבנו, מאפשרים קנייה של דירות במחיר הרבה יותר זול מאשר קניית דירות שבנייתן הסתיימה או דירות יד שנייה.

"אני ממש מאושרת שהחלטתי להיכנס לפרויקט הבנייה של דירות לזוגות צעירים ברחובות" מספרת אורית שכבר גרה שנתיים בדירה החדשה שלה. בינתיים מחירי דירות למכירה ברחובות עלו משמעותית.

"אמנם בהתחלה פחדתי שבגלל שהדירות אינן בנויות, אני ובן זוגי נשלם הרבה כסף ומשהו בסוף לא יצא לפועל ונפסיד את הכסף כי שמענו סיפורים מפחידים על זוגות צעירים שאבדו את כל כספם, אבל בכל זאת החלטנו לנקוט יוזמה, עשינו בירור על הקבלנים שייזמו את הפרוייקט ולאחר שהבנו שמדובר בחברה אמינה ומקצועית מאוד החלטנו ללכת על זה".

"בתקופה של הבנייה גרנו אצל ההורים שלי, כדי לחסוך כסף וזאת בהחלט הייתה תקופה צפופה" אורית צוחקת "אבל זה היה משתלם, כי לא יכולנו להרשות לעצמנו גם לגור בשכירות וגם לשלם משכנתא"

"עכשיו אנחנו גרים יותר משנה בדירת 4 חדרים חדשה ומקסימה בלב לבה של רמת גן, אנחנו שולחים את הילדים שלנו לבתי ספר שבהם החינוך הוא ברמה גבוהה מיוחד ואחרי צהרים אנחנו לוקחים אותם לגינות ציבוריות יפות ומלאות במתקנים, אני יודעת שאלמלא פרוייקט הבנייה, לא הייתי יכולה להרשות לעצמי לגור בדירת 4 חדרים בשכונה היוקרתית הזו ואני שמחה שהחלטנו ללכת על זה למרות החששות והפחדים". בינתיים, גם מחירי דירות למכירה ברמת גן עלו משמעותית.


אודות מחבר המאמר

חברת בניה אזורים - מובילה את תנופת הבניה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.