אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים באמצעות קוד תקין ופשוט

קיימים פרמטרים רבים שחשוב מאוד לקחת בחשבון בבואכם לבצע אופטימיזציה לצורך קידום אתר. אחד מהפרמטרים החשובים אליהם מומלץ לשים לב הינו קוד תקין ופשוט, העומד בדרישות התקן שנקבעו ע"י W3C – האיגוד העולמי האחראי על תקני האינטרנט.

 

יתרונותיו של קוד תקני למלאכת קידום אתרים

מטרתו של קוד תקני הינה להביא לתאימות ונגישות מיטבית של האתר לגולשיו - כך שניתן יהיה לצפות בו בעזרת סוגי הדפדפנים, מערכות ההפעלה וכל סוגי המחשבים (לרבות מכשירים סלולאריים ועוד). תקינותו של קוד האתר מסייעת לנגישותו, לנוחות הגלישה בו, ולא פחות חשוב – ליכולת האינדוקס של האתר במנועי החיפוש השונים, לרבות גוגל. פעולת אינדוקס עמודי האתר במנועי החיפוש הינה הכרחית וקריטית להצלחת האתר, שכן במידה ומנועי החיפוש לא יצליחו לאנדקס את עמודי האתר – האתר לא יהא זמין בתוצאות החיפוש השונות או, במילים אחרות, – הוא יעלם מהאינטרנט – פשוט וקל. כדי להימנע ממצב מצער שכזה, מומלץ לעקוב אחרי התקנים שמפיץ ארגון W3C, ולהקפיד לעמוד בהם בעת בנייה של אתרים או קידום אתרים.

 

האם קידום אתרים חייב להתאים את קוד האתר בצורה מושלמת לתקן?

חשוב לציין שהקוד שמפיץ ארגון W3C אמור לסייע לתאימות ולנוחות הגלישה באתרים ולא להקשות עליהם. לכן, במידה ועיצוב האתר על פי התקן של W3C פוגם באיכות האתר, ניתן לחרוג מהתקנות המחמירות של הארגון, כלומר – אתרי אינטרנט לא מוכרחים להתאים במאת האחוזים לתקן העולמי.

 

כיצד ניתן לבצע קידום אתרים באמצעות שימוש בקוד תקין?

מומלץ לבקר באתר ארגון W3C בכתובת: http://validator.w3.org. באתר תוכלו לקרוא בהרחבה על הפרמטרים השונים שבעזרתם תוכלו לכתוב לאתרכם קוד פשוט ותקין. במידה ואינכם מבינים בתחום, אנשי מקצוע העוסקים במלאכת קידום אתרים יוכלו לבצע את המלאכה הזו עבורכם, כחלק מאסטרטגיית קידום אתרכם. אמנם מדובר בתחום בסיסי, שכל איש מקצוע איכותי שעיסוקו קידום אתרים אמור להכיר על בוריו, אך בכל מקרה שווה להקפיד ולדרוש מבוני אתרים או מקדמי אתרים איתם אתם עובדים שיקפידו על קוד תקין ואיכותי, שישפר פלאים את איכות אתרכם.


אודות מחבר המאמר

מידע נוסף ניתן למצוא באתר- http://www.optiwise.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.