אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים למציאת דילים זולים לאירופה

רוב האנשים שמחליטים לצאת לחופשה בהתראה קצרה, בד"כ זונחים את אירופה שכן לעיתים הסברה היא שקשה ביותר, על סף הבלתי אפשרי, למצוא מקומות בטיסות או במלונות במחירים שפויים באירופה.

אבל למעשה, אירופה נגישה לתיירים לכל אורך השנה. מעט חיפוש ומחקר יעניקו לכם את כל המבצעים והדילים לאירופה, במחירים הטובים ביותר.

מדינות אירופה מהוות יעדי תיירות פופולארים מאד כידוע. רוב המדינות האירופאיות שוכנות במערב אירופה והמזרח התיכון. באירופה כמה מהמקומות המפורסמים בעולם: מגדל אייפל, הסטונאנג', המגדל הנטוי של פיזה, הפנתיאון, הותיקן ועוד רבים אחרים. אין זה פלא שכ"כ קשה למצוא דילים בדקה ה-90 לאירופה.

אין זה אומר כמובן שלא ניתן למצוא טיסות בדקה ה-90 לאירופה. עם מעט חיפוש באינטרנט תוכלו למצוא מגוון אתרים המספקים חבילות נופש לאירופה. החבילות הללו בד"כ לא נמכרות במחירי דקה 90. ניתן להתקשר ולשאול, אולי במקרה ניתן.

אם אתם בטוחים שתוכלו לארגן את סידורי הלינה באירופה בעצמכם, כאשר תגיעו לשם, תוכלו אולי להתעניין רק במחירי כרטיסי טיסה לאירופה בדקה ה-90 ללא מלון.

אירופה איננה גדולה כמו ארה"ב ולכן קל למצוא מקומות בה. לכן טיסה בדקה ה-90 איננה בעיה. גם אין זה משנה באיזה שדה תעופה נוחתים, אם משני או ראשי, שכן מכל שדות התעופה יש גישה לכל רחבי אירופה בתחבורה הציבורית.

בארץ, מגוון אתרים מציעים מחירי כרטיסים, שלעיתים יכולים להיות טובים בדקה ה-90. אתרים כמו איסתא, גוליבר, נופש ישיר, אופיר טורס וכמובן אתר חברת הדקה ה-90. אין זה משנה דרך איזה אתר תזמינו, כל האתרים הנ"ל מצויינים. מה שחשוב הוא המחיר כמובן.

כפי שאתם רואים, לטוס לאירופה בדקה ה-90 זו איננה משימה קשה. ערכו חיפוש וחשיבה, ובכך תוזילו את עלויות החופשה שלכם.


אודות מחבר המאמר

בקי בלושטיין, מנהלת תחום תוכן באתר חדשות.נט hadshot.net/travel - מידע והמלצות לחופשה מפנקת hadshot.net/esthetics - מאמרים והצעות מחיר לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.