אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי עיצוב גרפי - לימוד עיצוב גרפי

לימוד עיצוב גרפי – הכוכב החדש של שוק העבודה

שוק העבודה בישראל עובר באופן תמידי שינויים המשפיעים רבות אל אלו שטרם החליטו במה הם רוצים לעסוק במהלך חייהם. כיום, הרבה יותר מבעבר, חשוב לבחור מקצוע אשר קיימת לו דרישה בשוק, ולא כזה שמלבד תעודה ממוסגרת תלויה על הקיר בסלון, לא תוכל באמת לעשות איתו כלום.

 

מעצב גרפי היה מאז ומעולם מקצוע מבוקש, כזה שתמיד חסרים בו אנשים מוכשרים בשוק העבודה. כיום, אפילו יותר מבעבר, כאשר הגרפיקה משתלבת כמעט בכל דבר בחיינו,לימוד עיצוב גרפי הפך לאחד ממקצועות הלימוד המבוקשים ביותר. ולמה לא, בעצם? לימוד עיצוב גרפי נחשב מרתק, יצירתי ובעל השתתפות פעילה של הלומדים אותו. לא ישיבה בכיתה והאזנה להרצאה בלתי נגמרת, אלא התנסות בפועל בעיצוב, תוך לימוד אקטיבי וסוחף.מעצב גרפי נמצא מאחורי כמעט כל דבר שעיניכם נחשפות אליו – פרסומות (טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט), אתרי אינטרנט, לוגו של חברות, כרטיסי ביקור, אפילו אריזות מוצר. והרשימה עוד ארוכה.

לימוד עיצוב גרפי – איך זה בדיוק עובד?

לימוד עיצוב גרפי בישראל נמשך בין תשעה חודשים לשנתיים, תלוי, כמובן, במוסד הלימודי בו בחרת ובעומק מסלול הלימוד. ישנם אין ספור נושאים אותם ניתן ללמוד במהלך הקורס, כאשר המרכזיים שבהם – לימודי התוכנות PHOTOSHOP, ILLUSTATOR, FLASH, INDESIGN, הקניית כלים בסיסיים לחשיבה ופעילות עיצובית ויצירתית, והכל תוך כדי בניית תיק עבודות והכנה ל"עולם האמיתי", החל מראיון העבודה אליו תגיעו ועד לעבודה עצמה, אם זה במשרד פרסום, משרד עיצוב גרפי, או מקומות אחרים.

לימוד עיצוב גרפי ב"מכללת סולו" – בחירה בהצלחה!

לימוד עיצוב גרפי ניתן לעשות במספר מקומות בישראל. אם זאת, אחוז בוגרי הקורס אשר משתלבים בשוק העבודה לאורך זמן גבוה במיוחד כשמדובר ב"מכללת סולו", שכבר מזמן נחשבת למרכז הלימודי המוביל בתחום לימוד עיצוב גרפי. בעזרת שיטת לימוד ייחודית של אחד על אחד, המשלבת התנסות ב"עולם האמיתי" החל מהשיעור הראשון, כמעט כל בוגר "מכללת סולו" שירצה להשתלב בשוק העבודה, כעצמאי או כשכיר, יזכה לעשות כך.

 

היתרון האדיר של "מכללת סולו" טמון בעובדה כי כל השיעורים נעשים דרך האינטרנט. תחשבו על זה, בלי פקקים, בלי בעיית חנייה, בזמן שמתאים לכם, אתם מקבלים לינק להתחברות של המורה, צופים בו, שואלים אותנו שאלות, מכינים עבודות ומטלות, והכל, כאמור, בבית שלכם, בזמן שלכם, בשקט שלכם, בנוחות שלכם. כל אחד ואחד זוכה ליחס אישי, ככה שעל כל שאלה או בעיה תמיד יהיו לך אצלנו אבא ואמא.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לכל שאלה או בקשה בנושא לימוד עיצוב גרפי . אנו נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.


אודות מחבר המאמר

 <table dir="rtl">

 <tr><td>

 LoadSEO חברת

 מתמחה ב -"<a href="http://www.loadseo.co.il/">קידום אתרים</a>" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר

 <a href="mailto:Info@LoadSEO.co.il mailto:href= ">Info@LoadSEO.co.il <mailto:> </a>

 </td></tr>

 </table>

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.