אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תריסים חשמליים – אלומיניום

בעבר, תריסים חשמליים נחשבו יוקרתיים ורק אוכלוסייה במעמד סוציו אוקונומי גבוה יכלו להרשות לעצמם את הפריבילגיה של התריסים המגוללים מעלה בלחיצת כפתור פשוטה. לא עוד.

כיום תריסי גלילה חשמליים הם סטנדרט לכל בית או דירה, קל וחומר אם הם חדשים. הסיבה להוזלת המשמעותית במחירם של תריסים חשמליים היא איכות החומרים הטובה אך הזולה. למשל, אלומיניום. אלומיניום היא מתכת חזקה מאוד אך זולה. תריסים מאלומיניום נחשבים זולים וכל חד יכול להרשות אותם לעצמו.

תריסים חשמליים – יתרונות

ישנם מספר יתרונות להימצאותם של תריסים חשמליים:

·         איכות – כאמור, אלומיניום היא מתכת איכותית אך גמישה. היא אינה מתכלה ושומרת על חוזק גם המצהי מזג אוויר קיצוניים, יתרון בולט נוכח שינויי מזג האוויר לאחרונה.

·         בטיחות – תריסים חשמליים בטוחים יותר כי אינם מצריכים פעולה מורכבת. מספיק ללחוץ על כפתור חשמלי והפעולה נעשית מעצמה. פשוט וקל, מותאם במיוחד לילדים.

·         עיצוב – אלומיניום היא מתכת גמישה המאפשרת מגוון עיצובים של תריסים, ובמגוון צבעים. מוטות משתשלשים, אנכיים, בעלי רווחים קטים או גדולים. אין סוף לאפשרויות העיצוב.

איכות המנוע

החיסרון היחיד הנוגע לתריסים חשמליים הוא איכות המנוע המסופק. המנוע של התריסים קבוע בקיר באופן נסתר או מוחבא, תלוי בסוג התריס ובמיקום. בכל מקרה, במידה והמנוע מתקלקל, התריס מפסיק לעבוד.

איכות המנוע והתקנתו תלויים בחברה המספקת את התריסים החשמיים. לכן, חשוב לבחור בחברה מנוסה ובעלת מוניטין אשר נותנת אחריות מלא למנוע ואף מצויידת בכל תוי התקן הנדרשים. בהינתן התנאים הללו, אין סיבה שלא תיהנו מתריסים חשמליים מעוצבים ובטיחותיים.

מנועים חשמליים לתריסים מגיעים עם תו תקן מחמיר. וודאו ובדקו שהוא אכן נמצא.

חידושים בתחום

תריסים חשמליים מאלומיניום לא מתאימים רק לשימוש ביתי אלא גם לשימוש תעשייתי ולחלונות ראווה גדולים. האלומיניום יכול להיות מוקצף, או משוך, בהתאם לצרכים של הלקוח.

חידושים נוספים בתחום הם חיישני האור והחום, גשם ורוח, המותקנים בתריסים ואשר מכוונים הן את כמות האור וההצללה ואת את הטמפרטורה בחדר. למעשה, אתם לא צריכים לעשות כלום, החיישנים עובדים באופן אוטומאטי ומזיזים את שלבי התריס בהתאם לכמות האור בחוץ.

תריסים חשמליים נגללים מעלה אל הקיר או הצידה. את עיצוב התריס אתם יכולים לקבוע בעצמכם על יד הסתכלות באפשרויות העיצוב. העיקרון המנחה הוא פשטות הפעלה ובטיחות מירבית. בחרו לכם ספק מקצועי ועברו לתריסים חשמליים מאלומיניום.


אודות מחבר המאמר

אלון שערים- מומחים בהתקנת שערים חשמלייםמחסומים לחניה ושירות לשערים חשמליים. לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.