אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחסומים – מתקדמים עם הטכנולוגיה

כמעט כל אחד ואחת מאיתנו נפגש בחיי היום יום במחסומים שונים, כמו למשל מחסום חניה, במגרש החניה בו אתם חפצים להחנות את רכבכם, או שער חשמלי בכניסה לישוב כלשהו.

מחסומים כמו כל דבר בחיים, משתכלל עם הקדמה, אם בעבר המחסומים היו ידניים, הרי שהיום הם חשמליים ואוטומטיים.

מחסום חניה שהוא שער חשמלי להגנה ונוחות

כיום מחסום חניה לרוב מופעל באופן אוטומטי כלשהו, זה יכול להיות כרטיס מגנטי, שלט רחוק, או כפתור הנמצא בביתן של השומר. מחסומים כאלה, ניתן לראות בכניסה לחניונים שונים, כגון חניון בנתב"ג או חניונים קטנים יותר הפזורים ברחבי הערים. ניתן לראותם אף בכניסה לחניה של בית או בתי דירות.אין ספק שמחסומים חשמליים מקלים על חיינו ומאפשרים בקרה על כניסה ויציאה של רכבים.

דמיינו לעצמכם שאתם דיירים בבינין מגורים, אתם שבים הביתה לאחר יום ארוך ומיגע וכבר חולמים על הכורסא הנוחה המחכה לכם בבית. אתם מגיעים לחניה של הבנין אך מישהו ברוב חוצפתו העז לחנות במקום שלכם, למרות שהוא מסומן. הדם עולה לכם לראש, יחד עם זאת לא תוכלו לעשות דבר, מלבד לחפש אחר חניה אחרת מרוחקת מהבנין שלכם.

שער חשמלי לחניה, המוצב בכניסה לחניה ופועל עם מנגנון פתיחה אוטומטי המבוסס על קוד אישי, כרטיס מגנטי, שלט או כל טכניקה אחרת, ימנע את עוגמת הנפש, שכן רק דיירי הבינין יוכלו להכנס אל מתחם החניה.

 

בל נזכיר גם את העובדה שהרכב שלנו היה חשוף לפריצות וגנבות. מחסום חניה ידני, אף הוא למעשה לא הצליח להרתיע פורצים או סתם עוברים ושבים שחמדו בחנייתכם הפרטית. שלא לדבר על כל הטרחה שנגרמה לנו כשהיינו צריכים לצאת מהרכב כדי להרים את המחסום ושוב לצאת כדי להורידו בחזרה. פעמים רבות דיירי ביניינים שכרו שומרים שמתפקידם היה לפתוח ולסגור את המחסום.

לסכום: מחסום חניה חשמלי, תורם לנו הן מבחינת תחושת הבטיחות והן מבחינת הנוחיות שלנו. די לימים בהם זרים השתלטו על החניה הפרטית שלנו. רק מי שמורשה כניסה יכול לעשות זאת, על ידי קוד, שלט או כרטיס.  במקומות בהם מוצבים שומרים בנוסף למחסומים, הרי אין הם צריכים לפתוח ולסגור את השער ידנית אלא רק ע"יי לחיצה על כפתור.


אודות מחבר המאמר

אלון שערים- מומחים בהתקנת שערים חשמלייםמחסומים לחניה ושירות לשערים חשמליים. לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.