אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסיבת רווקים אחרת

כידוע, אנחנו הגברים אוהבים לחיות באקסטרים, מסיבות, ספורט וטבע, עכשיו כשהחבר הכי טוב מתחתן, זה בדיוק הזמן לנצל את זה ולארגן לו מסיבת רווקים כמו שצריך. מי אמר שמסיבת רווקים צריכה להתחיל ולהיגמר בסוויטה במלון, באותה מידה היא גם לא חייבת לכלול רק אלכוהול ומוסיקה.

קצת ספורט

פעילויות ספורט אתגרי (לייט), הם אחלה פעילויות לרגל מסיבת רווקים. החברים יעשו חיים וזו חוויה שעם כמה שהיינו רוצים, לא יוצא לנו לעשות הרבה. אופנועי ים, סנפלינג, טיפוס הרים, קיאקים, צניחה חופשית... השמיים הם הגבול. מסיבת רווקים זה אירוע של גברים וצריך להתאים לראש שלנו. אל תפחדו להכין פעילויות שיהוו שינוי אווירה משמעותי.

תלמדו לשלב

חלק מהכיף של מסיבת רווקים זה בכל זאת המסיבה עצמה ואם אתם נעולים על מסיבת רווקים עם נגיעות מסורתית זאת לא חייבת להיות בעיה. אין הגבלת זמן וכיום ניתן לראות יותר ויותר מסיבת רווקים שנפרשות על ימים שלמים וסופי שבוע. שילוב של פעילויות יום ומסיבות בלילה יהפוך כל מסיבת רווקים לאירוע מהנה הרבה יותר.

מסיבת רווקים בטבע

לצד הסגנונות השונים של מסיבת רווקים שמתפתחים מידי שנה, מסיבת רווקים בטבע צוברת תאוצה והופכת לפופולארית ביותר. מסיבת רווקים בטבע כולל טיולים, פעילויות ספורט כמו :רכיבת שטח, שייט קיאקים, סנפלינג בנג'י וכו', כאשר גם הלינה נעשים בתנאי שטח. הסיבה לפופולאריות בקרב סוג זה של מסיבות היא בעיקר בגלל היותן פעילויות שוברות שגרה שמאפשרות להתנתק מעט מחיי היומיום הקדחתניים.  

תקציבים ועלויות ומוזמנים

לפי המסורת התקציב למסיבה נאסף על ידי החברים של החתן המיועד שבפועל גם מחליטים על הפעילות לאירוע, פעמים רבות ללא ידיעת החתן. ככל שיגדל מספר החברים כך תקציבה של מסיבת רווקים יגדל, למרות זאת, מסיבת רווקים מהווה אירוע אינטימי (במיוחד אצל נשים) אליו יש להזמין את חבריו הטובים ביותר של החתן. בכל מקרה יש להקפיד להרכב חברים שייצרו את האווירה הנכונה, ויעזרו לארגן מסיבת רווקים חווייתית ומוצלחת.


אודות מחבר המאמר

yaeloosh

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.