אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בריכות שחייה לבית, כיצד בוחרים

בריכות שחייה

הקיץ הגיע ועימו ימי החמסין והשרב הבלתי נסבלים. תארו לעצמכם שתוכלו בסיומו של כל יום, לחזור הביתה מהעבודה, ללבוש בגד ים ולקפוץ לבריכה הפרטית שלכם לשחיית לילה מרעננת. דמיינו לעצמכם כיצד תוכלו לבלות עם ילדכם במהלך החופש הגדול מבלי לצאת מהבית ולנסוע לבריכות שחייה עירוניות ולפארקי מים צפופים ומלאי תורים.

אין צורך לדמיין עוד. יותר ויותר לקוחות פרטיים מתקינים בביתם בריכות שחייה שהופכת לאטרקציה ומקום הבילוי המרכזי בבית. בריכות השחייה אינן עוד נחלתם הבלעדית של בתי מלון, מועדוני קאנטרי ופארקי מים. בריכות בבתים פרטיים ניתן להתקין בחצר, על גג הבית או במרתף. אולם חשוב לזכור שהתקנת בריכות שחייה ביתית אינה פעולה של מה בכך. יש להקדיש לכך מחשבה ותכנון, להיוועץ במומחים ולהיעזר בשירותיהם של אנשי המקצוע המנוסים והמקצועיים ביותר על מנת להבטיח שתהייה לכם בריכה שגם תעמוד בכל תקני הבטיחות וגם תתאים לצרכיכם ולתנאי השטח.

כאשר מתכננים בריכות שחייה ביתיות יש לגזור את גודל הבריכה מגודל השטח המיועד לה. צורתן של בריכות שחייה צריכה להיות פרופורציונאלית לצורת החצר ולשטח העומד לרשותכם. ניתן להתקין בריכות שחייה בצורות ובעיצובים שונים, בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לצרכיכם:

בריכות השחייה הקונבנציונאליות הן בריכות שחייה מבטון וחיפוי. כדי להתקין בריכה זו יש לחפור את הקרקע, ליצוק לתוכה בטון, לבצע בדיקות אטימות שלאחריהן מבצעים את החיפוי, התקנת משאבות , התאורה ועוד.

בריכות שחייה מנירוסטה הן סוג נוסף של בריכות שחייה. בריכות שחייה אלו מותאמות במיוחד להתקנה על גגות בגלל משקלן הנמוך. בריכות השחייה מנירוסטה עשויות מחומרים מיוחדים שעמידים בפני חומרי החיטוי בהם משתמשים לחיטוי מי בריכות, וכן הם עמידים בפני קרני השמש.

בריכות שחייה מתועשות הן בריכות שחייה שמיוצרות במפעל ומותקנות בבית הלקוח כשהן כבר מוכנות. לבריכה המתועשת יש שלד העשוי מפלדה מגולוונת המבטיחה את עמידותה של הבריכה לאורך שנים. רצפת הבריכה והמעטפת שלה עשויים מיריעות ויניל.

בריכות שחייה נגד הזרם הן בריכות שחייה המתאימות לאלו הרוצים לגמוע קילומטרים של שחייה, אך אינם מעוניינים או יכולים להתקין בריכה אולימפית. בבריכות שחייה אלו מותקנות מערכות שחייה שמזרימות מים כנגד כיוון השחייה של השוחה. כך השוחה יכול לשחות ולשחות עד שיאפסו כוחותיו, ולמעשה לשחות קילומטרים בבריכה של כ-4 מטרים.


אודות מחבר המאמר

אורי ג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.