אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חתונות קטנות זה IN

חתונה מוצלחת היא לא רק חתונה עם מאות משתתפים, לפעמים ההפך הוא הנכון, שעושים חתונה קטנה

אפשר להזמין את הקרובים אליכם באמת, אין צורך להזמין חברים של ההורים מהעבודה, חברים מבית הספר, שכנים מסוף הרחוב ועוד אנשים רבים שלא פגשת שנים. אתם מזמינים רק את מי שאתם באמת רוצים אוהבים, ויש יותר כיף מלחגוג עם האנשים הקרובים אליכם?

 

זאת לא הסיבה היחידה לחגוג חתונה קטנה, זוגות רבים בוחרים לערוך אירוע קטן ממספר מסיבות אחרות, למשל: עולים חדשים שחלק גדול מבני המשפחה עדיין מתגוררים בחו"ל, זוגות שאחד מבני הזוג {או שניהם} מתחתן בפעם השנייה, מתחתנים שהחליטו לעשות חתונת בזק מסיבות כאלה ואחרות {הריון, אבל במשפחה} ועוד סיבות שונות. אז איך מארגנים חתונה קטנה?

 

בוחרים מקום מתאים: חשוב לדעת, גני אירועים ואולמות אירועים גדולים, אינם אוהבים לערוך חתונות הקטנות, הסיבה די ברורה, העלויות גבוהות, המחיר נמוך והם מעדיפים לחכות ללקוחות עם כמות מוזמנים גדולה, ייתכן שיהיו מקומות מסוימים שכן יסכימו לקבל כמות מוזמנים של 100- 150 אורחים אבל המחיר יהיה גבוה בהרבה ממחיר המחירון הנהוג לכמות גדולה יותר של אורחים.איזה מקום לבחור? עומדות לרשותכם מספר אפשרויות:

 

האפשרות הראשונה היא לבחור אולם אירועים קטן, אולמות כאלה ערוכים לחתונות עד 200-250 מוזמנים והם מצוידים במיטב הטכנולוגיה והעיצוב שמציעים גם אולמות גדולים, היתרון הנוסף הוא האינטימיות, באולם גדול יותר, כזה המכיל 500 איש והאירוע שמתקיים בו הוא של 200 אורחים, תאבדו את האינטימיות החשובה כל כך באירוע מסוג חתונה.

 

מסעדות אירועים, כמו אולמות אירועים קטנים גם כאן מדובר במסעדות שמיועדות לערוך אירועים קטנים וחתונות, עיצוב, מערכת הגברה ותאורה, קייטרינג איכותי וכל השירותים הנדרשים לערוך חתונה. יש מקומות המציעים גם מרפסת או גינה לערוך את החופה, אווירה אינטימית והמחיר מצוין. אל תיבהלו, לא מדובר במסעדות של ממש, מסעדות אלה עורכות רק אירועים.

 

אפשרות נוספת היא להתחתן בבית מלון, תשכחו מהדימוי שלכם על בתי מלון, לא עוד שטיחים וריח נפטלין, יש בתי מלון שמציעים אולמות אירועים ברמה גבוה מאוד, חופה על הדשא, אירוע באולם מעוצב לפי טעמכם, שירות מצוין ואין צורך לדאוג לאישורים ורישיונות. המחיר יקר יותר אבל תזכו לאירוע איכותי.


אודות מחבר המאמר

רן ביטון לי קל חתונה אירועים www.lee-kal.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.