אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה זה שיאצו?

שיאצו היא מתודת טיפול במגע. הטכניקת העבודה משלבת לחיצות, מתיחות ותנועה. השיטה פועלת בהתאם לגישה הטיפולית ההוליסטית, ומטרתה העיקרית היא איזון זרימת האנרגיה בגוף.

משמעות המילה "שיאצו" ביפנית היא לחץ- אצבע. על פי השיטה, הטיפול נעשה כשהמטופל לבוש בבגדים נוחים על מזרון או מיטת הטיפול. תחילה, נערך אבחון של המטופל. המטפל מנסה לאתר חוסר האיזון בגופו של המטופל באמצעות מגע, תשאול והסתכלות. בהמשך האבחון, המטפל מבצע סדרה של לחיצות ומתיחות בחלקים שונים בגופו של המטופל כאשר הוא שוכב על מזרן הטיפול.

תוצאת עיסוי השיאצו היא חוויית הרפיה עמוקה ואיזון אנרגטי וסיוע בהתגברות על כאבים מגוונים. עיסוי השיאצו נועד לסייע בבעיות פשוטות ומורכבות כאחת כמו: בבעיות בעמוד השדרה, כאבים כרוניים, מיגרנות, לחצים, מתחים, בעיות עיכול, בעיות גניקולוגיות, ועוד.

לקחת אחריות אישיתתשומת לב רבה ניתנת לאיכות המגע. המטפל מקפיד לגעת במטופל תוך התחשבות והקשבה, באופן מרגיע ושקט. כאמור, הטיפול מבוסס על מגע בגוף במסלולים אנרגיה שונים, המוכרים גם ברפואה הסינית. לרוב המטופל מקבל סדרה של טיפולים. במקביל לטיפולים, המומחים ממליצים לעשות תרגילי מתיחה ותנועה ולאכול באופן בריא יותר. כך בעצם נוצרים שני ערוצים – האחד הקשר מול המטפל והשני האחריות אישית שלוקח על עצמו המטופל.

טכניקות טיפול בשיאצובאמצעות טיפולי השיאצו, ישנן טכניקות עבודה ייחודיות בסוגים שונים של בעיות:

דלקת פרקים – מטפל השיאצו לוחץ על רגליו וידיו של המטופל, כאשר המטופל שוכב על מזרן הטיפולים. עיסוי השיאצו עוזר להרפות את השריר ובכך להפחית את הכאב שנוצר.

מערכת העיכול ומערכת הדם - המעסה לוחץ על נקודות שונות בגוף המטופל. באמצעות לחיצות אלו עוזר המעסה למערכת העיכול לפרק את המזון בצורה טובה. בנוסף, יכול הטיפול לשפר את מערכת חילוף החומרים בגוף, יצירת השומנים והגברת חוסנו של הגוף.

כאבי ראש - עיסוי השיאצו מקל על כאבי הראש על ידי הסדרת קצב זרימת הדם. השיאצו גורם למטופל להרגיש נינוח ורגוע, תחושה שמסייעת לו להתגבר על כאבים.

הריון - שיאצו מסייע לנשים בהריוןהריוניות להתמודד עם שינויים פיזיים והורמונליים שחלים בגופן. השיאצו מסייע בהקלה על תסמינים של ההריון, כגון בחילות בוקר, נפיחויות ושרירים תפוסים.

סלינס-ציוד לקוסמטיקאיות


אודות מחבר המאמר

http://spa-equipment.net

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.