אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לקראת מעבר דירה

ערכו רשימה מדויקת של החפצים שאותם תירצו להעביר לדירה החדשה, כל מה שלא היה בשימוש בשנתיים האחרונות דינו להיזרק. זו ההזדמנות להפטר מחפצים ישנים שלא בשימוש כבר שנים. 

 אין טעם לעבור מדירה לדירה עם חפצים שאין בהם שימוש. תוכלו לתרום אותם לעמותות עזרה שונות ועל כך תבורכו.

מיינו את התכולה בהתאם לחדרים של הדירה החדשה, סמנו על כל ארגז את מספרו ואת החדר שאליו הוא מיועד. דבר זה יחסוך לכם עבודה וזמן רב.

בהתאם, תוכלו להזמין  חברת הובלה שתבצע עבורכם את האריזה, רק היו ערים לכך שתהיה לכם עלות כספית נוספת על עלות העברת התכולה.

ישנן כמו כן חברות העוסקות באריזה וסידור בית. תוכלו להזמינן לצורך אריזת התכולה ולאחר מכן לפריקה וסידור התכולה בביתכם החדש.

הובלת דירות - אל תארזו יום לפני ההובלה אלא התחילו כבר שבוע מראש. אריזה תחת לחץ זמן תגרום לכם לטעויות ושבירת חפצים.

וכעת כיצד לבחור חברת הובלה

בחרו כ 3 חברות הובלה וכנסו לבקר באתר הבית שלהם. אתר האינטרנט של החברה מעיד במידה מסוימת גם על עוצמתה של החברה. אתר מוזנח, אינפורמציה מועטה וגרפיקה שנכתבה על ידי חובבים מעידים החברה עצמה. אם זלזלו בבניית האתר כנראה זו דרך פעולה רגילה של החברה. מהאתר ניתן לקבל נתונים על מספר המשאיות של החברה, האם ברשותה מנוף להרמת תכולת הבית, צוות עובדים, ניסיון וותק ועוד.

במידה וקיבלתם אינפורמציה ראשונית מהאתר  צלצלו אל החברה ודברו עם הבעלים. שיחת הטלפון תבהיר לכם האם מדובר בחברת הובלות מקצועית או להיפך. יש לקבל מהבעלים כמה שיותר פרטים על החברה, שיטת העבודה, עמידה בלוח זמנים וכו.

בררו האם לחברת ההובלות יש ביטוח הובלת דירות, עבור ציוד שנסדק או נשבר בזמן ההובלה, האם קיים ביטוח עבור אובדן ציוד ועוד. ציינו בפני החברה כי בעת הגעתם לעבודה שיציגו בפניכם את תעודת הביטוח. במידה ויגרם נזק כל שהוא בעת המעבר לא יהיה מי שישלם עבורו. 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

דרור מגל

http://www.eyeweb.co.il 

הקמה, ניהול וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.