אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בנקים בישראל - בנק מזרחי טפחות

בנק מזרחי טפחות הינו בנק מתקדם המספק שרותי בנקאות מסחרית – עסקית וקמעונאית כמו גם שירותי משכנתאות מלאים. בנוסף לפעילות בנקאית עשירה עוסק הבנק גם בפעילויות שונות בתחום שוק ההון כולל ייעוץ מקצועי מובנה, שרותי נאמנות, השקעות והנפקות, ניהול תיקי ניירות ערך, תפעול קופות גמל והפצת קרנות נאמנות.

מאז הקמתו בשנת 1923 פועל הבנק במטרה לספק שירות אישי, מקצועי ואיכותי לכל לקוחותיו בארץ ובעולם כולו תודות לרשת סניפים וחברות בת שמחזיק הבנק בפריסה גלובלית.בנק מזרחי טפחות - בנקאות שמגיעה אליך

היום כבר אין צורך לבזבז זמן על תורים, המתנות ותיאומים. בנק מזרחי טפחות חוסך לכם את הטרטור ומאפשר ללקוחותיו לבצע פעולות שונות ומגוונות לרבות קבלת מידע מעודכן ואמין בכל שעה ומכל מקום ללא תשלום מיוחד.

קבלת הסיוע והנגישות הנוחה לשירותים הבנקאיים מתאפשרת תודות למערך תמיכה נרחב שמפעיל בנזק מזרחי טפחות, מערך הכולל:

כל אלה בנוסף לאפשרות לפנות לבנקאי בסניף הקרוב למקום מגוריכם מבטיחים כי בכל רגע תוכלו לקבל מענה מהיר מבנקאי אישי שמכיר אתכם ומוכן להתמודד עם כל שינוי ועדכון בהתאם למגבלות ולשאיפות שלכם.מצטרפים חדשים

רוצים להצטרף לאלפי לקוחות בנק מזרחי טפחות? אין בעיה. ההצטרפות אל בנק מזרחי טפחות הינה תהליך קצר, פשוט ונוח שיכול להתבצע בכל סניף לאחר הצגת המסמכים המתאימים.

פתיחת חשבון בבנק מזרחי טפחות מקנה באופן מידי שלל הטבות, יעוץ של בנקאי המתמחה בנושא יעוץ פיננסי, קבלת תנאים מועדפים, זכאות לפנקסי צ'קים, כרטיסי אשראי,כרטיס קבלת מידע, גישה לשירותי בנקאות ישירה וכו'.

לקוחות פרטיים ועסקיים המעוניינים להעביר את חשבון הבנק שלהם אל מזרחי טפחות יכולים ליהנות מסיוע מלא בנושא, צוות הבנק יעשה את כל העבודה בשבילכם כולל העברת הרשאות חיוב בפניה ישירה של הבנק אל כל הגורמים המחייבים ועדכונם בנוגע לשינוי, כך שאתם לא תצטרכו לעשות דבר מלבד להתחיל ליהנות מחשבון הבנק החדש שלכם ומהתנאים המיוחדים.דאגה לרמת השירות

בנק מזרחי טפחות חרת על דיגלו ערכי שירותיות חסרי פשרות המעמידים את הלקוח במרכז ורואים בהצלחתו האישית של כל לקוח פרטי ועסקי כהצלחה בנקאית. צוות הבנק על כל אגפיו יספק לכם את השירותים הבנקאיים המתקדמים והמקצועיים ביותר בזמן, במקום ובדרך שנוחה לכם. תוך מתן תשומת לב רבה לכל הפרטים, שמירה על גישה אופטימית והקשבה מלאה לצרכיכם המשתנים.


אודות מחבר המאמר

מחפשים עבודה? חברת השמה לבכירים תמצא לכם משרה מתאימה בתחומים פיננסים - פורקס, ניהול כספים והייטק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.