אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה ילדים ישנים בחדרי ילדים?

באותם זמנים חדרי ילדים היו חדרים אותם הילדים חולקים, ילד אחד (במקרה של ילד בודד), שניים, חמישה ויותר ילדים. בחדרי ילדים היו מיטות נפתחות ו/או מיטות קומתיים, היו נוהגים בכל לילה לפתוח את המיטות ורצפת חדרי ילדים הייתה נעלמת לטובת שטחי שינה, עד הבוקר למחרת.

הילדים היו נוהגים לשבת  בשולחן פינת האוכל או על השולחן בסלון לעשות שיעורים. משחקים בסלון או בחוץ, בחצר, ברחוב ובמגרשים. עיצוב חדר הילדים היה צנוע ופרקטי.

בשנות השמונים התחילה בניה מסיבית של בתים גדולים יותר, הסטנדרט הפך להיות דירות של 4 ואף 5 חדרי שינה. הילדים ברי המזל קיבלו חדר ילדים משלהם, חדר לבד עם מיטה, שולחן לימודים, ארון וספריה. חדר הילדים הפך להיות האזור הפרטי והמרכזי של הילד, הצעצועים של הילד עברו לחדר, בהרבה חדרי ילדים הוצבו גם טלויזיה, ווידיאו ומשחקי טלויזיה ומחשב. העיצובים של החדרים השתוללו, חדרי ילדים עוצבו לפי נושא מסוים לפי בחירת הילד, ציורי קיר לפי בחירת הילד, הריהוט נקנה בשיתוף עם טעמו של הילד.

היום מתחיל תהליך הפוך, יותר ויותר הורים הופכים חדר ילדים אחד שישמש לשינה בלבד לכמה ילדים וחדר ילדים אחד הופך להיות חדר לימודים או משחקים משותף לילדי הבית. המטרה היא לאחד בין הילדים ולתת להם חווית גדילה דומה לחוויה אותם הם חוו בילדותם. עיצוב החדרים מותאם לטעמם של כל ילדי המשפחה בטווח גילאים שונה ותחומי ענין שונים ולכן הופך למינורי ומאופק. עיצוב חדרי ילדים הופך להיות מקשה אחת עם העיצוב הכללי של הבית.

חדרי הילדים המעוצבים ע"י רהיטי גבעת ברנר נהנים מעיצוב מוקפד ואיכותי, עיצוב אישי המותאם לכל לקוח לפי תכנון פרטני, זאת על פי הצרכים הייחודיים של ילדכם, מותאם לגודל וצורת חדר הילדים בביתכם ועל פי התקציב שאתם ההורים מקציבים לפרויקט.


אודות מחבר המאמר

רהיטי גבעת ברנר מצטיינים באיכותם, הנובעת מההקפדה המירבית על רמת הגימור ומהשימוש בחומרים המובחרים ביותר בשוק.השירות שלנו הינו אחד ממרכיבי המצויינות של רהיטי גבעת ברנר ובא לידי ביטוי החל מהשלב בו הייעוץ המקצועי הניתן בתכנון הסלון, חדר השינה ,חדרי ילדים, ובהמשך בשלב ייצור רהיטים איכותיים ללא פשרות, הובלתם והרכבתם בבית הלקוח, ובסיומו של התהליך אתם נהנים מהאחריות רבת השנים שאנו מעניקים למוצרינו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.