אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדבקות חדרי ילדים

מפעם לפעם נולד טרנד חדש שסוחף את כולנו, הפעם החדשות באות מתחום העיצוב. פעם היו אלו הטפטים שלקחו חלק בעיצוב הבית ואילו היום מדברים על מדבקות להדבקה על הקירות, בשלל עיצובים וצורות. קיים מבחר עשיר של צורות, ציורים וצילומים מיוחדים לחדרי ילדים.

קיים מבחר עשיר של צורות, ציורים וצילומים מיוחדים המיועדים במיוחד עבור חדרי ילדים.

המדבקות מיוצרות מחומרים פלסטיים, קלות להדבקה ואינן מצריכות איש מקצוע, אפשר להדביק מדבקה קטנה בלי לכסות את כל הקיר.

אפשר להפוך את תהליך הדבקת המדבקות בחדר הילדים לחוויה עיצובית משותפת על הילדים. ידוע שילדים מתים על מדבקות, אז זוהי הזדמנות לתת להם לעשות פעילות שהם מאוד אוהבים. ניתן לבחור יחד את המדבקות ולבצע גם את ההדבקה בשותף. לא הצליח? לא נורא, ניתן להסיר ולהדביק מדבקה אחרת.

לעיתים אנו רוצים לכסות בעיות בקיר, המדבקות יכולות להיות פתרון טוב, כדאי לבדוק לפני כן שאכן הן מכסות את כל הבעיה ולא גורמות לפעולה ההפוכה כמו למשוך תשומת לב לבעיה.

ניתן להדביק את המדבקות על התקרה בחדר הילדים, ילדכם יהנה ממחזה מרהיב כאשר ישכבו לישון ויסתכלו על התקרה ויראו מעבר לתקרה לבנה ומשעממת.

בנוסף למדבקות הזולות יחסית הקיימות כיום בכל חנות צבע וחנויות ":עשה זאת בעצמך" קיימת אפשרות להדפיס תמונה בעיצוב שלכם. אתם יכולים להעביר ליצרן תמונה של ילדכם או תמונה של הכוכב הנערץ עליהם, אולי תמונה של קבוצת הכדורגל, או של הזמרת האהובה, יכול להיות תמונה של הטיול המשותף האחרון בחוף הים, השמים הם הגבול. אתם מקבלים מדבקה בגודל אותו אתם מזמינים ויכולים להדביק לבד על הקיר.

קיים מבחר עצום של מדבקות מוכנות, בעלי חיים, פרחים, פיות, גמדים, דמויות מצוירות מסרטים, צורות גיאומטריות ועוד. כל מה שנותר זה לבחור מדבקה המותאמת לשאר העיצוב של חדר הילדים ולהנות. נמאס? מוציאים.


אודות מחבר המאמר

רהיטי גבעת ברנר מצטיינים באיכותם, הנובעת מההקפדה המירבית על רמת הגימור ומהשימוש בחומרים המובחרים ביותר בשוק.השירות שלנו הינו אחד ממרכיבי המצויינות של רהיטי גבעת ברנר ובא לידי ביטוי החל מהשלב בו הייעוץ המקצועי הניתן בתכנון הסלון, חדר השינה ,חדרי ילדים, ובהמשך בשלב ייצור רהיטים איכותיים ללא פשרות, הובלתם והרכבתם בבית הלקוח, ובסיומו של התהליך אתם נהנים מהאחריות רבת השנים שאנו מעניקים למוצרינו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.