אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חדר ארונות – איך תבחרו את חדר החלומות שלכם?

על מה אתם חולמים בחדר ארונות? האם אתם חושקים בארון עץ איכותי ויוקרתי עם גוון עץ כהה? אולי אתם מחפשים עיצוב ססגוני, נועז וצבעוני יותר? מסתבר, שכיום תוכלו להשיג כמעט כל עיצוב שתרצו בזמן קצר מאוד. עם זאת, לצד הקלות היחסית בה ניתן לרכוש ארון, מגוון ההצעות שמונחות על שולחננו, יכולות לא פעם לבלבל, גם את הצרכן החכם ביותר. ישנם מספר שלבים בדרך לרכישה של חדר ארונות. ננסה לתת לכם מספר טיפים לקנייה מוצלחת יותר.

 

ראשית, תכננו את אופי החדר אותו אתם רוצים לקנות. טעות של קונים רבים היא הניסיון להגדיר את חדר הארונות בו הם מעוניינים, בשעה שהם צופים במגוון עיצובים שונה. הסדר צריך להיות דווקא הפוך – כדאי שתגיעו מוכנים מהבית. אם יש לכם  זמן, נסו לתכנן כיצד אתם מעוניינים לראות את חדר הארונות שלכם. נסו לחשוב על שלל האספקטים השונים, כולל התאמה לעיצובים שונים שיכולים להתווסף לצד החדר הנ"ל . כמו כן, רצוי לקחת דף ונייר ולהעלות את הדברים על הכתב. למעשה, ישנם פרטים רבים מאוד, שקונים נמנעים מלדרוש אותם, בגלל אפקט השכחה. היות ואנו בני אדם, חשוב להיות מודעים לכך ולהעלות את התכנונים שלנו על הכתב- כך נהיה מוכנים לרכישה.

 

השלב הבא, הוא ביצוע סקר שווקים מקיף. נשאלת השאלה כיצד לבצע סקר שווקים בזמן סביר, כאשר חלק גדול של חנויות הרהיטים ממוקמות באזורים שונים בארץ? התשובה נעוצה ברשת האינטרנט. כיום כמעט לכל רשת גדולה או אפילו חנות קטנה, יש אתר בו הם מציגים את מרכולתם. חשוב להיכנס לאתר קודם, להתרשם מההיצע ולבקש גם הצעת מחיר. אל תמהרו לסגור עם אף אחד, אבל חשוב דווקא לקבל את ההצעות ולהתרשם מהן. כמו כן, גם אם בסוף תבחרו לבצע את העסקה עם ספק אחר, הידע אותו רכשתם מהצעות המחיר שקיבלתם, יסיע בידכם לקבל מחיר נמוך יותר.

 

לסיכום, בחירת חדרי ארונות היא תהליך שכדאי לעשות אותו נכון. השקעת הזמן הנדרש בבחירת חדר מתאים וביצוע סקר שוק נכון, תסייע לנו לבחור את ארון החלומות שלנו ולחסוך מספר אלפי שקלים בדרך.


אודות מחבר המאמר

מידע נוסף ניתן למצוא באתר - http://www.zedka.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.