אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עו"ד כלב מאיירס יועץ המשפטי רב הפעלים

עורך דין כלב מאיירס היגר לישראל עם משפחתו מארה"ב ב-1992. לאחר שירותו הצבאי , עו"ד מאיירס סיים את לימודי המשפט במחלקה  למשפטים באוניברסיטה העברית בבירה. בשנת 2001 הצטרף מאיירס לאחד מהמשרדים המכובדים והיוקרתיים בארץ – משרד עורכי דין יהודה רוה ושות'.

משרד יהודה רוה ושות'  הוקם בשנות ה-40 על ידי גדעון האוזנר ששימש התובע הראשי של ישראל. המשרד עוסק בהרבה נושאים מסחריים ואזרחיים.  בשנת 2004 מאיירס התקבל  לעו"ד שותף במשרד יהודה רוה ושות'. למשרד ארבעה שלוחות בתל אביב, חיפה, באר שבע וירושלים. עו"ד מאיירס משמש כמנהל  הסניף בירושלים.בשלוחה בירושלים, עו"ד מאיירס עוסק בתחום המשפט המסחרי ומספק מגוון שירותים משפטיים חדשניים עבור חברות בולטות בארץ בתחום המחקר והפיתוח.  בין החברות שעו"ד מאיירס מייצג ישנן חברות היי טק גדולות, חברות תקשורת וטלקומוניקציה. התחומים העיקריים בהם עוסק המשרד הם קניין רוחני, שיתופי פעולה, רישוי, הסכמי שיווק והפצה ועוד.

בנוסף, עו"ד מאיירס הוא יועץ משפטי עבור למעלה משישים חברות מסחריות וארגונים ללא למטרות רווח בארץ.   בנוסף, עו"ד מאיירס מייצג חברות בינלאומיות רבות שמשקיעות ביוזמות שונות בארץ. הפרויקטים המדהימים של עו"ד מאיירס פורסמו בכתב העת המכובד International Financial Law Review.עורך דין מאיירס הוא מנוסה, מהימן ,עם יוזמה ומעוף. במקביל לפועלו במשרד עורכי הדין המכובד בתחום המסחרי, עו"ד מאיירס לשמש מקדיש מזמנו וממרצו לתחום הציבורי כיועץ משפטי של ארגונים ללא מטרות רווח. ארגונים אלה פועלים בתחומים החינוכיים וההומניטריים במדינה כולל שוויון הזדמנויות, זכויות האזרח, צמצום פערים בעם, סיוע לאוכלוסיות מעוטות יכולת באמצעות יוזמות שונות בכל הארץ,   קידום חופש הדת במדינה, קידום חקיקה בנושא נישואים אזרחיים ועוד. אחד הארגונים שעומדים מאחורי המיזמים הברוכים אלה הוא ארגון ללא מטרות רווח,  "מכון ירושלים לצדק".

ארגון זה   נוסד על ידי מאיירס המכהן גם כיועצו המשפטי. בנוסף לפעילותו החברתית, עו"ד מאיירס נוקט בצעדים שונים לשיפור מצבה המדיני של מדינת ישראל בעולם. במצב המורכב של ישראל בהיבט ההסברתי, אנשים כמו מאיירס הם נכס. עו"ד מאיירס הוא בוגר תואר במשפטים, אמריקאי שיכול לדבר על ישראל בעולם בשפתו, בעל יכולת ורבלית גבוהה, מרץ, יצירתיות, מודעות חברתית  ואכפתיות רבה.

  עו"ד מאיירס בתור היועץ משפטי בכנסת עבור יו"ר הלובי החברתי וקידם פרויקטים חברתיים רבים.הפרויקטים השונים שהוביל עו"ד מאיירס למען אוכלוסיות מעוטות יכולת תורמים לשיווין הזדמנויות בחברה.  במסגרת פועלו עבור המדינה, עו"ד מאיירס משמש גם כראש ארגון "ישראל עכשיו". ארגון זה מפעיל אתר אינטרנט בו יש מאמרים, כתבות, חדשות ועוד שנועדו לחזק את מעמדה  של ישראל בעולם. האתר מייצג את ישראל  ברמות של חברה, פוליטיקה, תרבות ועוד.   "ישראל עכשיו" פועלת להידוק הבסיס המשותף של יהודים ונוצרים ולמנוע התקפות על ישראל. עו"ד מאיירס הוא אדם שמשקיע מזמנו וממרצו עבור ישראל למען שיפור תדמיתה בעולם   ומבחינת חוסנה החברתי והכלכלי. השכלתו הנרחבת בתחום המשפטי וניסיונו הרב מאפשרים לו למשוך לארץ חברות גדולות שהשקעתן בפרויקטים בארץ תורמת רבות למדינה.


אודות מחבר המאמר

http://jij.org.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.