אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס דימיון מודרך של מכללת רטר

קורסי דימיון מודרך של מכללת רטר הינם קורס המוכרים על ידי מוסדות אקדמאיות ובניהם אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת חיפה. הקורסים נמשכים שנתיים כאשר אחרי השנה הראשון מקבל התלמיד מקבל תעודת הסמכה NLP Practitioner ומתמחה בדמיון מודרך ובקו הזמן.

לאחר השנה השנייה מקבל המטפל תעודת הסמכה NLP Master Practitioner בינלאומית, מנחה בדמיון מודרך ובקו הזמן.

הקורס מתאים לכל מי שמעוניין ללמוד דימיון מודרך ו NLP. כמו כן לאנשי מקצוע מתחום הטפולים המעוניינים לשלב את הכלים בעבודתם.

לפני ההרשמה לקורס המלא כדאי להגיע להרצאות המבוא המתקיימות לפני פתיחת כל קורס.

ההרצאה מתקיימת במקום בו ילמד הקורס. בהרצאות המבוא אפשר להתרשם ממנהל המכללה מר אמיר רטר, ממנחה או מנחת הקורס ולהתרשם ממכללת רטר באופן הישיר ביותר.

בהרצאת המבוא יעבור המנחה על כל תכני הלימוד. לאחר הרצאת המבוא היה בידיכם כלים רבים יותר החליט האם הקורס מתאים לכם וזאת לאחר קבלת הידע וההרגשה הפנימית האישית שלכם.

קורסי המבטא הינם קורסים חינמים אך מפאת חוסר מקום יש לשריין מקום מראש בקורס המבוא.

אם תביאו חברים להרצאת המבוא והם ירשמו תהיה זכאי להנחה של 8.5% משכר הלימוד לכל משתתף.

ההרצאות מתקיימות גם בשעות הבוקר וגם בשעות הערב כאשר תכני הרצאת המבוא דומים בבוקר ובערב.

בשלב הראשון של הרצאת המבוא תהיה התכנסות וכיבוד קל שימש כחמש עשרה דקות ולאחריו במשך שעה וחצי הסבר על נושאי הלימוד. לאחר מכן תהיה הפסקה של חמש עשרה דקות ולבסוף הדגמה של דימיון מודרך.

אם החלטת שאתם מעוניינים להירשם לקורס דמיון מודרך ו- NLP  במכללת רטר ואכן תרשמו בהרצאת המבוא, תהיו זכאים להנחה של 200 ₪ משכר הלימוד השנתי.


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על NLP, דימיון מודרך ועוד מגוון נושאים, בקרו אותנו העולם המופלא פתוח בפנינו...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.