אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארצות הברית ונופש אקזוטי

 

אחד הדברים הכי מופלאים בחופשה בארצות הברית הינה האפשרות להגיע לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלויות ולבצע נופש אקזוטי, באזורי ארצות הברית ישנם לא מעט יעדים אקזוטיים אליהם ניתן לנסוע לחופשה.

העובדה שבאזורי ארצות הברית ישנים יעדים המותאמים במיוחד בעבור נופש אקזוטי, היא תוכנית הטלוויזיה המצליחה "הישרדות" המצולמת בדרך כלל באיי הקריביים המדהימים בנופיהם.

איך מגיעים לנופש אקזוטי בארה"ב

האופציה להגיע לנופש אקזוטי בארצות הברית היא בטיסה, המקום העיקרי בו יוצאים בדרך כלל ליעדים האקזוטיים באזורי ארצות הברית זה ממיאמי ולכן, האופציה של טיסה למיאמי היא האופציה הטובה ביותר בשביל אלו שמתכננים להגיע ליעדים אקזוטיים ברחבי היבשת האמריקאית.

לא פעם ולא פעמיים יוצאים אלפי נופשים לנופשים אקזוטיים באזורי ארה"ב בעזרת הפלגות נופש מפנקות במיוחד, בארץ לצערנו עדיין הפלגות הנופש היוצאות כמו חברת מנו ספנות או כספי הפלגות, בשביל להגיע לנופש אקזוטי מארה"ב חשוב מאוד להגיע לאזור לורד פודרדייל במיאמי פלורידה ומשם לעלות על אחת מהפלגות הנופש המטריפות.

אופציה נוספת להגיע לנופש אקזוטי באזורי ארה"ב הינה בעזרת טיסות לארה"ב ומשם בטיסות פנים בארצות הברית שייקחו אותך ישירות ליעדים האקזוטיים הנמצאים ברחבי ארצות הברית.

נוסעים לנופש אקזוטי למטרות ספציפיות

מרבית הנופשים הנוסעים לנופש אקזוטי ברחבי העולם, נוסעים בשביל מטרות מאוד ספציפיות, כגון:

·         צלילה – לאלו שרוצים לראות את מה שקורה למטה מתחת למים, כי גם שם יש עולם וחיים.

·         דייג – ביעדים האקזוטיים הסיכויים גבוהים הרבה יותר לדוג ברשת דגים טובים יותר, יקרים יותר וטעימים הרבה יותר.

·         גלישת גלים – לא פעם נוסעים המון תיירים לחופשה אקזוטית בשביל לגלוש, כי ידוע שבחו"ל הגלים הרבה יותר טובים מישראל.

·         קייט סרף – כי עם כבר גלישת גלים, אז תמיד אפשר לשדרג וללכת על גלישה למקצועניים.

אזורי הנופש האקזוטי שבאזורי אמריקה נחשבים לאזורים הטובים ביותר בעולם בשביל לנפוש בחופשה אקזוטית כמו שצריך, אבל...

שלא תחשבו שרק ארה"ב מספקת פתרונות לחופשה אקזוטית אמיתית, תוכלו למצוא גם יעדים, כגון: סרי לנקה, פיליפינים, זנזיבר שתופסת תאוצה עם השנים, איי סיישל, הודו, תאילנד ויעדים נוספים הנמצאים בצדו השני של כדור הארץ.


אודות מחבר המאמר

נהורה טורס - איתך לאורך כל הדרך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.