אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפולי בוטוקס זולים - האם זה מומלץ?

מיליוני טיפולים קוסמטיים נערכים מדי שנה ע"י שימוש בבוטוקס, בשל האפקטיביות האדירה של הטיפול בהחלקת קמטים וביצירת מראה עור בריא וצעיר יותר. המחיר הממוצע לטיפול בוטוקס משתנה ממקום למקום, אך בד"כ נע סביב ה-1000-1500 שקלים לטיפול. למרות היתרונות הנהדרים שבשימוש בבוטוקס, אנשים רבים אינם יכולים להרשות זאת לעצמם. כתוצאה מכך, אנשים רבים נוטים לחפש טיפולי בוטוקס זולים.

בוטוקס מחיריםניתן למצוא טיפולי בוטוקס זולים כמעט בכל עיר, כאשר המחירים מגיעים לעיתים לעד 50% פחות ממחירי השוק. שאלת השאלות היא, האם הטיפולים יותר מדי זולים בכדי להיות אמיתיים? לדעתי, זה נשמע טוב מדי בכדי שיהיה נכון. במקומות שכאלה, המציעים טיפולי בוטוקס במחירים זולים במיוחד, יש להזהר מהאפשרות שהמטפלים משתמשים במנות בוטוקס מדוללות ובכך הם מוזילים את העלויות שלהם, אך אפקטיביות הטיפול נפגמת משמעותית.

לאחרונה גם צצה האפשרות לרכוש את הבוטוקס בעצמכם ולבוא עם החומרים אל המטפל לצורך הזרקת בוטוקס ובכך, אולי, להוזיל עלויות. אנו לא ממליצים על האופצייה הזאת, שכן למרות החסכון במחיר, אינכם יודעים מהו טיב החומר שאתם קונים. מומלץ להזהר מהאופציה הזאת.

סיבה אפשרית נוספת להמצאותם של טיפולי בוטוקס זולים, היא אי הכשרה מספקת של המטפלים. אם המטפל שאחראי על הזרקת בוטוקס אינו עבר הכשרה מספקת, משמע שלא הוציא מכיסו כסף רב עבור ההכשרה, וכך הוא יכול לגבות מחירים זולים על שירותים שהוא איננו מוסמך לבצע. עליכם להזהר ממטפלים לא מורשים! בקשו לראות תעודות מתאימות. בנוסף, מטפלים לא מורשים, או לא מוסמכים מספיק, נוטים לטפל במתקנים מיושנים. עשו לעצמכם טובה, שלמו מעט יותר בכדי להבטיח את בריאותכם.

לסיכום, כמו בכל דבר בחיים, אתם מקבלים את מה שאתם משלמים בשבילו. שילמתם זול, קיבלתם זול.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.