אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה ברומא, חופשה קסומה

מי שלא היה ברומא מעולם, ייתכן ויהיה לו קשה לדמיין כיצד העיר נראית. לעיר הסטוריה בת 2500 שנה והיא מלאה באתרים ובמראות בלתי נשכחים.

רומא מציעה משהו לכל קבוצת גיל - מילדים ועד מבוגרים. רומא היא ביתם של מסעדות רבות ומעולות, של חנויות המציעות פריטים בעבודת יד וכמו גם חנויות עם בגדי ונעלי מעצבים, הנתפרים לפי מידה.

רומא היא אחד היעדים המומלצים ביותר לטיול משפחתי. מזג האוויר ברומא טוב אפילו בחורף. בחודשי החורף ייתכן מעט גשם, אך אין זה אומר שלא ניתן להנות מהאטרקציות השונות שכן לפחות לא צריך לדאוג שיירד שלג או מקרח על הכבישים. מסקנה - חופשה ברומא תהיה מוצלחת בכל עונה בשנה. התקופה הפחות מתויירת, בה ניתן למצוא טיסה זולה לרומא בקלות יחסית היא בין החודשים אוקטובר-מרץ. בנוסף להיותם של מחירי כרטיסי הטיסה לרומא זולים יותר, גם העיר פחות צפופה.

בעת שאתם מתכננים את הטיול שלכם לרומא, מומלץ להתייעץ באנשים שכבר ביקרו בעיר והסיבה המרכזית לכך היא שאם זהו ביקורכם הראשון, אינכם מודעים לשלל מלכודות התיירים השכיחות כ"כ ברומא. בנוסף, רק כך תוכלו לתכנן בדרך יעילה, לוח זמנים צפוף אך פורה, בו תוכלו לצפות בכל האתרים המרכזיים שיש לרומא להציע לתיירים.

האטרקציות המרכזיות ברומא הן הקוליסאום, עיר הותיקן והקטקומבות. כמובן שישנם עוד עשרות ואף מאות אטרקציות נוספות שמומלץ מאד לראות, אך לא ניתן למנות את כולם.

מלונות זולים ברומא ניתן למצוא כמעט בכל אתרי האינטרנט המתמחים בתיירות. קשה מאד למצוא מחירים טובים בעונת הקיץ, אך בחודשי ה-Off Season ניתן למצוא חבילות לרומא (משולבות טיסה ומלון) במחירים שאסור לסרב להם.

אין זה משנה כמה אתרים תראו, או מתי תטוסו, רומא תשאיר בכם טעם לעוד.


אודות מחבר המאמר

בקי בלושטיין, מנהלת תחום תוכן באתר חדשות.נט hadshot.net/travel - מידע והמלצות לחופשה מפנקת hadshot.net/esthetics - מאמרים והצעות מחיר לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.