אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות – לחג שכולו דבש

 

מתנות – לחג שכולו דבש

החגים כבר כאן, וממש בעוד מספר ימים כולנו נשב מסביב לשולחן עם כל האנשים היקרים ללבנו ונחגוג את תחילתה של השנה החדשה בצוותא. אין ספק, זהו חג משמח ומקרב, חג מגבש וחשוב להווי המשפחתי. חשוב שנזכור, שכדי לפנק את אותם אלו האהובים עלינו, עלינו להשקיע בהם. ומה היא השקעה אמיתית אם לא רכישה של שלל מתנות מפנקות לחלוקה סביב שולחן החג?

כדי לשמח את היקרים לנו באמת, חשוב שנשקיע מחשבה, שנקדיש מזמננו היקר ונעצור לרגע כדי לחשוב מה באמת יגרום להם לאושר גדול. רכישת מתנות לחגים הינה מסורת מקובלת רבת שנים. בעבר, נהגו להביא שי שישרת את הבית כולו. כיום, אנו נוהגים לרכוש מתנות אישיות יותר – שישמשו את המקבל באופן אישי (ולא רק לקישוט הבית , למשל).  כשמדובר במתנות לחגים, ניתן לפנק את כל יושבי הבית המארח, במתנות קטנות אך משמעותיות (ספר, תכשיט וכדומה) או לרכוש שי גדול ומהודר שיתאים היטב לכל בני הבית. לתוכן המתנה יש חשיבות גדולה בקרב המקבל, אמנם, אך אם נשקיע את המאמץ הראוי, נוכל למצוא את השילוב הנכון – ולהביא את המתנות המושלמות לכל אחד ואחת מהיקרים לנו.

 

איזו מתנה תתאים?

כדי לבחור במתנה המושלמת, עלינו להתאים אותה היטב למקבלה. כמובן שהאירוע הנחגג הוא המכוון הראשי שלנו לרכישת המתנה (שהרי, לא נרכוש עציץ בבואנו למסיבת בריתה, למשל). יחד עם זאת, עלינו לקחת בחשבון את מידת היכרותנו עם מקבל או מקבלי המתנה, הצרכים שלהם, הרצונות שלהם ואולי יש מקום אף לחשוב על התאמת המתנה לצורת המגורים שלהם, בהנחה שאנו רוכשים מתנה לבית עצמו. חשוב לא פחות – להתאים את המתנה שאנו קונים לתקציב שלנו עצמנו. זאת, כדי שנוכל לפנק את האהובים עלינו מבלי להישאר בגרעון להפוך את שמחת המתנות לעול כלכלי.

מתנות מתוקות

רעיונות למתנות יש כרימון, והקניונים ערוכים היטב לקליטתם של אלפי אנשים בשלל פיתויים והנחות. זה הזמן לצאת, מצויידים בקווים המנחים, ולבצע את רכישת המתנות . הרגע החשוב ביותר, הוא הרגע בו נפתחות המתנות והאושר מתפשט בקרב כל. למען הרגעים הללו, כדאית רכישת המתנה. שתהיה לכולנו שנה מתוקה וטובה!


אודות מחבר המאמר

שב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.