אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול משפחות לקובה

בשנים האחרונות קובה הפכה ליעד מבוקש לטיול בקרב ישראלים. טיול משפחתי לקובה הוא חוויה מרתקת ומיוחדת. קובה , האי הכי גדול בקאריביים, ממוקמת בין האוקיאנוס האטלנטי לים הקריבי. יותר מארבעת אלפים איים מקיפים את קובה. האקלים במדינה הוא סוב-טרופי כלומר שמש כל הזמן . הטמפרטורה נוחה ואחוזי הלחות גבוהים יחסית. כדאי לארוז בגד ים ובגדי קיץ .

הנוסעים לקובה נדרשים להצטייד בוויזה ודרכון התקף לפחות לחצי שנה. מכיוון שבישראל אין לקובה נציגות ארגון הוויזה  נעשה בסוכנות הנסיעות. קובה מתבססת על ענף התיירות ולכן יש בה אינסוף אטרקציות ושירות אדיב וחם . בקובה יש חופים קסומים, אתרי צלילה מהפנטים , בתי מלון מפוארים ונופים שלא נראים במקומות אחרים .

משפחות יכולות לטייל בקובה באופן עצמאי או בטיול מאורגן. טיולים מאורגנים של סוכנויות , כוללים טיסה דרך מדריד ונחיתה בהוואנה, אוטובוס ממוזג, בתי מלון ברמה 5 כוכבים | של חמישה} כוכבים או דרגה ראשונה. המחיר כולל ארוחות גורמה וכניסות לאתרי התיירות. טיול עצמאי דרך סוכנות נסיעות כולל ייעוץ והדרכה, עזרה בבניית מסלולים ואפשרות לטיול עם נהג צמוד.

חלק ממגוון היעדים בקובה כולל: סנטיאגו דה קובה – עיר קריבית מלאת קצב עם מוסיקה קובנית בעלת מוטיבים אפריקאים. בעיר כדאי לבקר במוזיאון דייגו ואלסקז, בבית קברות סנטה איפיכיניה בו קבורים גיבורי קובה והסופר המפורסם חוסה מרטי שגופתו נחנטה. ביקור בעמק עם פסלי דינוזאורים עצומים. ביקור במבצר ספרדי עתיק של העיר אל מורו והנוף המדהים של סנטיאגו.  דוס פאלמס וחוות גירו – אזור כפרי בלב אזור טרופי. תצפית על חיי הכפריים, רכיבה על סוסים, צפייה בזני חיות נדירים וצמחייה מרהיבה. נוף פראי , נהרות וחווית טבע מלאת עוצמה . סורואה – פארק טבע עם סחלבים ומפלי מים קסומים .עמק ויינייאלס -  הנקרא גם הגן של קובה הוא מדהים ביופיו. יש בו ציור קיר פרהיסטורי, מערה של אינדיאנייםבה ניתן לשוט בנחל תת קרקעי הזורם במערה. הוואנה – ביקור בעיר החדשה,   בתי קפה, שווקי אומנים קובנים, מוסיקה קובנית, מסעדות. טיול רגלי בעיר המדהימה והמיוחדת הזו.קוהימר – כפר דייגים ציורי ששימש כמקור השראה להמינגווי כשכתב את  "הזקן והים".ברקואה – עיירה ציורית בלב הג'ונגלים   שקולומבוס גילה בשנת 1492.גוואנטנמו – בעיר זו ממוקם בסיס צבאי של ארה"ב וממנה נוסעים בדרך עם נופים קסומים העוברת בין מפרצים וחוצה ג'ונגלים. טרינידד – עיר עתיקה מתקופת שלטון ספרד יש בה את בתים של עשירים שהוסבו למוזיאונים.סייאנפואגוס -  בין הערים היפות בדרומה של קובה . יש בה ארמון מהודר בסגנון מרוקאי וממנו נשקף נוף קסום של המפרצים.

ביקור בקובה שונה מביקור במדינות אחרות החושף את המשפחה לתרבות שונה ומיוחדת ולנופים אחרים.


אודות מחבר המאמר

http://exciting-trips.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.