אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מטבחי מנהטן כמטבחים מעוצבים

 

מטבחים מעוצבים הם שילוב אופטימלי בין יישום צרכי הלקוח במטבח לבין אסתטיקה ברמה גבוהה . ניצול יעיל של המקום של המטבח, תוך התחשבות בדרכי גישה : חלונות , מיקום של אביזרים שונים,כמובן בשילוב עם טעמו של הלקוח.

במטבח תעשיתי הלקוח נידרש להתאים עצמו למטבח, למידות,לעיצוב ולסוג, הרוב מוכתב מראש.אין הרבה מרחב תמרוני בעניין.

במטבח מעוצב בהתאם לצרכי הלקוח ,כמו מטבחי מנהטן ,מתקיימת פגישה ראשונית חינם שבו הלקוח מביע את רצונותיו וצרכיו.

אדריכלית מכינה סקיצה ראשונית ולא מחייבת שלאחריה מתבצע תהליך של לקיחת מידות בבית הלקוח, בניית תכנית אדריכלית הכוללת בחירת חומרים , הצעת מחיר וזמני עבודה.

 

המטבח המעוצב המודרני מאפשר עבודה נעימה במטבח , תוך מתן דגש לכך שהמטבח ישרת את האדם לכל צרכיו ולא שהאדם מתאים עצמו למגבלות המטבח.בהתאם לכך נבחר המיקום של מוצרי החשמל במטבח-מקרר, כיריים,תנור (ומיקרו).המטבח המעוצב נותן לכל מוצר את מיקומי הטבעי בכדי שישלים את הפזל השלם של המטבח.

 

הפרזול כיום מאפשר עבודה  נעימה מבלימה שקטה של המגירות דרך סגירה במגע ומגוון של אפשרויות לנצל פינות שבעבר היה צורך במבצע אקרובטי בכדי לחלץ ממקומות אלו כגון סיר, שכיום הסיר מגיע אליך, ללא מאמץ.הפרזול שנבחר בטעם ע"י חברת שיפוצים זו או אחרת מאפשר ניצול מרבי של המטבח ומוסיף לאסתטיות שלו.

היתרי הבנייה כוללים ליווי אדריכלי והנדסי , בנוסף להגשת הגרמושקה,מתבצעת גם בדיקת היתכנות של התכנית בטרם הגשתה, בעקבות נסיון מולהוועדות השונות. היתרי בנייה הם תהליכים מורכבים המשלבים מספר גורמים : הלקוח שמעוניין בהיתר הבנייה , האדריכל , המהנדס ,גורמים ברשות המקומית ואפילו שכנים שגם הם צד בעניין.

תוספות בנייה מבוצעות בעקבות  היתרי בנייה ,או לחילופין,תוספת שהייתה בתכנון וכעת נוצרה הסיטואציה למימושה.


אודות מחבר המאמר

מטבחי מנהטן

חברת שיפוצים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.