אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סדנת צחוק בשילוב עם יוגה צחוק

סדנת צחוק ויוגה צחוק

ככל שנהנה ונעביר את חיינו בשמחה ובצחוק כך ייטב לנו בטווח הארוך. הצחוק הוא למעשה הפתרון המושלם נגד דיכאון והרגשה לא נעימה. בני האדם הם חברותיים ומכאן שכאשר עוברים סדנת צחוק יחדיו הם חשים גיבוש מסויים שיכול לעזור להם בעתיד.

תרומתו של הצחוק

בעזרתו של צחוק בריא ניתן ניתן להשיג המון בחיים שכן חשיבות ההרגשה הפנימית שלנו על מהלך חיינו היא עצומה. מעבר לכך הוכח לאחר מחקרים רבים שצחוק יכול בהשפעתו לעזור לחולים ולשפר את הרגשתם ולכן ניתן לראות לפעמים משלחות של מתנדהים או ליצנים שהולכים לעזור ולעודד חולים בבתי חולים. סדנת צחוק מתאימה לכל אחד ולכל גיל.

בריאות נפשית וגופנית

ניתן לשלב סדנאות צחוק עם אירועים שונים כמו בר מצוות, ימי הולדת, ערבי גיבוש עובדים, חתונות ואירועים חגיגיים אחרים. צעירים ישראלים רבים נוסעים לאחר שירותם הצבאי להודו במטרה למצוא שלווה ורוגע. סדנאות הצחוק הראשונות החלו בהודו אבל לא רק סדנאות הצחוק אלא תחומים רבים הקשורים בעבודה הפנימית של הגוף.

 

תחום העבודה הפנימית והיוגה בפרט החל במזרח הרחוק והתפשט לכל רחבי העולם. במזרח הרחוק, כאשר מתעסקים ביוגה צחוק חשוב מאוד הקשר בין הבריאות הנפשית לבריאות הגופנית וזהו הבסיס להצלחה בחיים. אנשים רבים שבקרו במזרח הרחוק חזרו עם תובנות רבות על החיים וכל השקפת עולמם השתנתה לחיוב.

הצחוק כריפוי

מעבירי סדנת צחוק בשונה מסטנאפיסטים הם אנשי מקצוע שעברו הכשרות בכדי לעזור לאנשים ומטרתם לגרום לצחוק ולגבש את חברי הקבוצה. חשוב לציין מעבר להנאה שבצחוק מומחים רבים מסתכלים על הצחוק כאל דבר מרפא שעוזר לאנשים בחיי היום יום.

 

הצורך לצחוק ולהינות הוא צורך בסיסי של בני האדם ועוד מימי קדם היה האדם מבדר את עצמו. למלכים בימי קדם השונים היו ליצני חצר שנהגו לבדר אותם באופן קבוע וכיום לאחר המודרניזציה לנו יש את תוכניות הבידור ומופעי הסטאנד אפ.


אודות מחבר המאמר

PengL

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.