אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארגז חול - לא משחק ילדים

קיימת תופעה בתחום קידום אתרים, שאתר בלי סיבה מיוחדת נעלם מתוצאות החיפוש, כאשר מקדמים אתרי אינטרנט בצורה מסיבית ומעמיסים אותו בקישורים נכנסים, גוגל מוצא המון פוינטרים לאתר המקודם, ומחליט להילחם בו, כדי לבדוק את הרלוונטיות שלו בהשוואה לאתרים האחרים שממוקמים באזור העמודים הראשונים.

תופעה זו מכונה ארגז חול. אם תחפשו את האתר דרך כתובת האתר תוכלו למצוא אותו בתוצאות החיפוש, אך אם תחפשו מילת מפתח שניסיתם לקדם, לא תוכלו למצוא את האתר גם בעמודים האחרונים.

יש צורות שונות להימנע מזה, אם אתם חברת קידום אתרים, ובעל האתר לוחץ עליכם, אל תמהרו, אל תפוצצו את האתר בקישורים עם תחילת העבודה, בניית קישורים בצורה אינטנסיבית מתריעה את גוגל, וגורמת לו להשליך את האתר לארגז חול במידה והלקוח לחוץ, ולוחץ לקבל תוצאות מהירות והאתר המקודם נכנס לארגז חול, יש להמתין זמן מה, עד שגוגל יקבע שהאתר ראוי למקום גבוה, ולהמשיך} בתהליך הקידום.

תופעת ארגז החול מיוחסת בדרך כלל לאתרים חדשים עם שם מתחם חדש, או אתרים ותיקים שהיו לא פעילים מספיק מרגע עלייתם לאוויר. כדאי לבצע אופטימיזציה, וניהול תוכן נכון של אתר האינטרנט, בכדי שגוגל יאתר תוכן איכותי ורלוונטי לגולש. כשגוגל מזהה שאתר האינטרנט המקודם בעל תוכן קריא ומעניין לגולש, רוב הסיכויים שהאתר לא ייזרק לארגז החול.

לגוגל יש מספר אלגוריתמים שקובעים את מיקום האתר בתוצאות החיפוש, השאלה מה צריך לעשות על מנת לספק את כולם. הרי אם נבצע את רצף הפעולות הנכון, האתר יתקדם מהר יותר ובטוח יותר.

האם ישנה דרך להימנע מארגז החול של גוגל?התשובה היא כן, הדרך המומלצת ביותר לצאת מארגז החול היא להמתין עד שאתרך יצא משם. ארגז החול אינו קבוע וייעודו הוא מניעת תופעות ספאם, והצפת תוצאות החיפוש על ידי מקדמי אתרים וספאמרים. ללא ספק, ארגז החול לא נוצר לשם עצירת אתרך ולמניעת הצלחתו. אם תמשיך לבנות תכנים חדשים, אתה תעזוב את ארגז החול ותצטרף לשאר האתרים ברשת המבוססים והמוכרים בתחום שלך.

לסיכום, כתוצאה מתופעת שינוי אלגוריתם תוצאות מנוע החיפוש, מערכת גוגל קבעה שדרוש פילטר מסויים שיעצור זאת. פילטר זה מכונה ארגז החול והוא משפיע על אתרים חדשים שנבנים ועולים ממרץ 2004. ללא ספק, אין בעל אתר שאוהב את ארגז החול, אך יחד עם זאת רצוי להשתמש בפרק זמן זה על מנת ליצור תוכן איכותי, קישורים נכנסים, ביצוע אופטימיזציה וקידום לאתר, ואפילו להקדיש זמן ולשווק את האתר.


אודות מחבר המאמר

http://web-key.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.