אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה חלומית בורנה

לא משנה אם אתם מחפשים מפלט לשניים או לכל המשפחה, חופשה בורנה תתאים. דילים לורנה הם דרך מצויינת להנות משני העולמות – מחיר זול וחופשה מצויינת. ורנה מפורסמת בשל אווירת הספא שבה, בשל הפעילויות השונות לכל המשפחה. החופשות לורנה נעשות פופולאריות יותר ויותר משנה לשנה. את הכסף שתחסכו על כרטיסי הטיסה הזולים לורנה, תרצו בוודאי לבזבז בעיר.

חופיםבילוי בחופים של ורנה הוא דרך מצויינת להנות מהחופשה. זאת דרך מצויינת להרגע. יותר חשוב, ככל שתשהו יותר זמן בחוף, תוציאו פחות כסף על קניות בעיר! לא לשכוח הרבה קרם הגנה מהשמש!

טבעורנה היא ביתם של חיות טבע פראיות. כמובן שאם הנכם באים עם המשפחה, תעדיפו אולי ללכת לדולפינריום, האקווריום ומוזיאון הים השחור. גם גן החיות של ורנה הוא אפשרות מצויינת לבילוי משפחתי. ניתן לבקר גם ביער Petrified, זהו מקום נחמד ויפה בטבע.

ספאבכדי להרגע, טיפול בספא ורנה הוא הדרך המושלמת. חופשה בורנה מציעה שלל אפשרויות של ספא ובריכות מינרלים הן דרך מצויינת לעשות זאת.

חיי לילהאמנם לא רלוונטי למי שמגיע עם המשפחה, אך חיי הלילה בורנה תוססים כמעט כמו הטבע הפראי. חיי הלילה בורנה מתפתחים כל העת, כדי להתאים עצמם לצרכים המשתנים של הבליינים המקומיים והבינלאומיים הפוקדים את העיר. המועדונים הטובים ביותר ממוקמים קרוב לקו המים, לכן קל מאד למצוא אותם!

יאכטותהמים הם מרכיב מרכזי בעת חופשה בורנה. שייט יאכטות בורנה נותן לכם את האפשרות לקבל טעימה קטנה מהחיים בים. תהנו מנופים עוצרי נשימה, צלילות עומק ודייג – כל זאת במהלך השייט בורנה. לא בטוח שזאת אטרקציה זולה, אך ללא ספק היא שווה כל אגורה!

למרבה המזל, דילים לורנה ניתן למצוא בקלות, על-ידי חיפוש באתרי האינטרנט המתמחים בחבילות נופש ותיירות לחו"ל, או אצל סוכני הנסיעות והמשווקים.

חבל על הזמן – הזמינו כבר עכשיו – חופשה זולה בורנה!


אודות מחבר המאמר

בקי בלושטיין, מנהלת תחום תוכן באתר חדשות.נט hadshot.net/travel - מידע והמלצות לחופשה מפנקת hadshot.net/esthetics - מאמרים והצעות מחיר לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.